Gå til innhold

Sniktitt: PlayStation All-Stars Battle Royale (PS3, Vita)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gameplay er jo også et viktig kriterium, og det synes jeg funker veldig bra, men mangelen på Crash er veldig pussig. Egentlig ikke så rart med tanke på at Activision eier merkenavnet nå, men likevel. Sony skulle bare casha ut Crash Bandicoot IPen fra Activision og latt Naughty Dog få laget ett nytt spill i serien. Activision gjør jo ingenting med IPen anyway.

Lenke til kommentar

Gameplay er jo også et viktig kriterium, og det synes jeg funker veldig bra, men mangelen på Crash er veldig pussig. Egentlig ikke så rart med tanke på at Activision eier merkenavnet nå, men likevel. Sony skulle bare casha ut Crash Bandicoot IPen fra Activision og latt Naughty Dog få laget ett nytt spill i serien. Activision gjør jo ingenting med IPen anyway.

Ja, gameplay er svært viktig. Det er ikke uten grunn de kopierte Smash Bros. (Nå sier jeg ikke at det ene spillet er bedre enn det andre, så klart, bare at fakta taler for seg. De sier nok de ikke har kopiert det, men de sier de ikke kopierte Wiimoten heller.)
Lenke til kommentar

Gameplay er jo også et viktig kriterium, og det synes jeg funker veldig bra, men mangelen på Crash er veldig pussig. Egentlig ikke så rart med tanke på at Activision eier merkenavnet nå, men likevel. Sony skulle bare casha ut Crash Bandicoot IPen fra Activision og latt Naughty Dog få laget ett nytt spill i serien. Activision gjør jo ingenting med IPen anyway.

Ja, gameplay er svært viktig. Det er ikke uten grunn de kopierte Smash Bros. (Nå sier jeg ikke at det ene spillet er bedre enn det andre, så klart, bare at fakta taler for seg. De sier nok de ikke har kopiert det, men de sier de ikke kopierte Wiimoten heller.)

Tror nok de har sagt ganske klart ifra om hvor inspirasjonen kommer fra. Det er jo ikke noe å stikke under en stol akkurat. Her:

 

http://thesilentchie...thers-loyalist/

 

Our goal is to create a unique combat experience for PlayStation All Stars that we fully admit borrows from many different kinds of games including Smash, but our goal is not solely replicate the Smash Brother’s experience.
Lenke til kommentar

Klart det ikke (offisielt) er meningen å bare lage en Smash Bros rip-off. Da ville de ikke bare ha mistet en hel masse kunder, men de kunne i verste fall ha blitt saksøkt av Nintendo. Nå har jeg ikke spilt det selv ennå, men her er en gameplay video for de som ikke har sett det i aksjon:

 

http://www.youtube.com/watch?v=6qSeRJp1utA

 

Har de lykkes med å lage noe unikt, og ikke bare en Smash Bros-klone? Tja... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...