Gå til innhold

Får vi utforske nytt landområde i Skyrim? (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I fjor høst ble det også avduket at Bethesda har kodet inn svært grove landmasser utenfor selve Skyrim-området.

Dette er områder du ser når du står på dei høgaste toppane i Skyrim. Grunnen til at landmassane er der er rett og slett for utsikta si skuld.

 

OT: Plukka opp igjen Morrowind i går og tenkte meg opp til Solstheim, må få forta meg med dette so eg kan sjå korleis det har gått med plassen i løpet av dei 200 siste åra :)

Lenke til kommentar
I fjor høst ble det også avduket at Bethesda har kodet inn svært grove landmasser utenfor selve Skyrim-området.
Dette er områder du ser når du står på dei høgaste toppane i Skyrim. Grunnen til at landmassane er der er rett og slett for utsikta si skuld. OT: Plukka opp igjen Morrowind i går og tenkte meg opp til Solstheim, må få forta meg med dette so eg kan sjå korleis det har gått med plassen i løpet av dei 200 siste åra :)

 

Gjelder det også The White Gold Tower som ligger i Cyrodiil? Fant ikke en topp i Skyrim der jeg kunne speide ut mot den.

Lenke til kommentar

Arodem, nøyaktig kor du kan sjå WGT frå er eg ikkje sikker på, men viss ein TFC-ar seg til den so ser ein at det er berre halve tårnet som er modellert, so eg tvilar på at det tårnet kan bli brukt til noko anna enn utsikt.

 

Ja, det var aldri meningen å antyde at det halvferdige landskapet kunne brukes til noe vettugt (slik enkelte andre har gjort). Mest var det tenkt som en kuriøs tilleggsopplysning til nyheten. Men dersom det ikke er mulig å se The White Gold Tower fra Skyrims område – slik jeg tror – er det jo litt merkverdig. Kan hende Bethesda slang det inn som en slags easter egg, eller noe slikt. :)

Lenke til kommentar

Forresten, skjerpings Gamer! Dere skriver "Hearthfire" konsekvent feil. Det er altså Hearth, ikke Heart.

Hearth:

http://en.wikipedia.org/wiki/Hearth

Heart:

http://en.wikipedia.org/wiki/Heart

Ganske stor forskjell der altså.

Riktig. Har endret dette i denne teksten nå, og kommer ALDRI til å skrive 'Heartfire' igjen.

 

Det er vel naivt å håpe at denne kommer til PS3 med det første...

 

Locations Raven Rock, Miraak Temple, Castle Karstaag and Telvanni Tower were also mentioned. As was PS3 downloadable content.

 

Gamer fikk ikke med seg dette. Heldigvis kommer jeg og redder dagen. Som vanlig :)

 

Joda, jeg fikk med meg dette, men følte det var litt for lite info til å spekulere videre på. Er egentlig ikke så glad i å skrive slike ryktesaker, og unngår da så ofte som mulig å spekulere på lite informasjon. Resten av det avdukede innholdet er mer konkret og troverdig. Vi vet allerede at de forsøker febrilsk å få det nedlastbare innholdet til å virke på PS3, men så langt har vi ingen indikatorer på at de har lykkes. Derfor er det naturlig at det dukker opp referanser til PS3 DLC her og der, uten at dette på noen måte kan indikere at PS3 får Dawnguard, Hearthfire eller ryktede Dragonborn med det første.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forresten, skjerpings Gamer! Dere skriver "Hearthfire" konsekvent feil. Det er altså Hearth, ikke Heart.

Hearth:

http://en.wikipedia.org/wiki/Hearth

Heart:

http://en.wikipedia.org/wiki/Heart

Ganske stor forskjell der altså.

Riktig. Har endret dette i denne teksten nå, og kommer ALDRI til å skrive 'Heartfire' igjen.

 

Det er vel naivt å håpe at denne kommer til PS3 med det første...

 

Locations Raven Rock, Miraak Temple, Castle Karstaag and Telvanni Tower were also mentioned. As was PS3 downloadable content.

 

Gamer fikk ikke med seg dette. Heldigvis kommer jeg og redder dagen. Som vanlig :)

 

Joda, jeg fikk med meg dette, men følte det var litt for lite info til å spekulere videre på. Er egentlig ikke så glad i å skrive slike ryktesaker, og unngår da så ofte som mulig å spekulere på lite informasjon. Resten av det avdukede innholdet er mer konkret og troverdig. Vi vet allerede at de forsøker febrilsk å få det nedlastbare innholdet til å virke på PS3, men så langt har vi ingen indikatorer på at de har lykkes. Derfor er det naturlig at det dukker opp referanser til PS3 DLC her og der, uten at dette på noen måte kan indikere at PS3 får Dawnguard, Hearthfire eller ryktede Dragonborn med det første.

 

I stand corrected.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...