Gå til innhold

Slik blir nye Google Play


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja da har jeg fått installert den nye jeg og :) Takker for tips! I og med at appen strengt tatt ikke er lansert, vil jeg tro at de oppdaterer funksjonalitet på nettsiden først når appen er live.

 

Link for de som måtte være interessert: http://www.androidpolice.com/2012/10/11/download-latest-google-play-store-3-9-16-with-new-ability-to-remove-apps-from-the-all-apps-list/

Lenke til kommentar

"For det første kan du nå slette apper fra listen over "mine apper", hvor du finner samtlige apper du noen gang har lastet ned med Google-kontoen din"Denne har jeg savnet! Flott!!

Samme her!

Jeg har utallige apper jeg aldri kommer til å bruke igjen, særlig gratisversjoner av apper jeg senere har kjøpt, og apper jeg har brukt bare for å erstatte dem av andre apper senere. Flott tillegg :)

Lenke til kommentar

"For det første kan du nå slette apper fra listen over "mine apper", hvor du finner samtlige apper du noen gang har lastet ned med Google-kontoen din"

 

Denne har jeg savnet! Flott!!

 

Jeg ville heller hatt en arkiv funksjon etc hvor en kan arkivere apper en har prøvd og ikke vil bruke igjen, og at søk på play ikke tar med det en har arkivert, evt hvis en går inn på en arkivert app står det ved siden/under installer knappen at den er arkivert (vanskelig å huske alt en har prøvd)...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...