Gå til innhold

Unboxing: Vi pakker ut Sonys nye vanntette


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk over til denne mobilen fra "gamle" Arc for en uke siden nå, og har aldri vært mer fornøyd med en mobiltelefon! Topp kamera, topp skjerm, topp prossessor, topp med vanntetthet :D Og den er så utrolig stilig i svart! Samboeren min venter på at den skal komme i "damefargen" så vil hun også ha en slik :D

Lenke til kommentar

ser ut som den er tykkere enn iPhone 4/4S. Når det er en toppmodell, så burde den ha firekjernersprosessor som de fleste andre toppmodeller. Feks: SGS3, HTC One X osv...

 

Ikke se deg blind på antall prosessorkjerner. Jeg antar det er snakk om Qualcomm S4 brikken her? I så fall kan den absolutt måle seg mot firekjernersmobilene, for den er ekstremt rask per kjerne ;)

Lenke til kommentar

Har denne telefonen smart-dial? Arc hadde ikke det...

 

Det alfanumeriske tastaturet på ringeskjermen har to funksjoner: 1) Du kan begynne å taste sifre på det alfanumeriske tastaturet, så dukker kontaktene som har telefonnummer som begynner på dette opp. 2) Eller du kan også begynne å taste bokstavene som står på talltastene, så dukker kontakter som får treff på navn opp. Hvis det er det du mener med smart-dial, så har den det :-).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ser ut som den er tykkere enn iPhone 4/4S. Når det er en toppmodell, så burde den ha firekjernersprosessor som de fleste andre toppmodeller. Feks: SGS3, HTC One X osv...
Ikke se deg blind på antall prosessorkjerner. Jeg antar det er snakk om Qualcomm S4 brikken her? I så fall kan den absolutt måle seg mot firekjernersmobilene, for den er ekstremt rask per kjerne ;)

 

Det er en Qualcomm MSM8260-brikke med to 1,5 GHz Scorpion-CPUer. Det vil si S3 og ikke S4. Dessverre... :-)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...