Gå til innhold

League of Legends er årets mest spilte spill (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...tjener i stedet inn penger ved salg av helter, ferdighetsøkende runer og kosmetiske kostymer.

 

Det er feil. Det er ikke mulighet for å kjøpe runer med ekte penger, bare ingame money som man tjener gratis ved å spille. Riot har bestemt det slik at man ikke skal kunne kjøpe "makt" med ekte penger ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Asia er ikke tatt med i regninga, samme med spillere som IKKE bruker Xfire, slik som meg og ca alle jeg kjenner.

Dette regnestykket holder ikke vann om man tenker på at Icefrog har skrevet i bloggen sin at China har rundt 40-50 millioner gjennomsnittlige nedlastninger av dota allstars patcher i den regionen, SÅ NEI DU.

 

Teite tall uten all fakta er teite tall uten all fakta.

Lenke til kommentar
...tjener i stedet inn penger ved salg av helter, ferdighetsøkende runer og kosmetiske kostymer.

 

Det er feil. Det er ikke mulighet for å kjøpe runer med ekte penger, bare ingame money som man tjener gratis ved å spille. Riot har bestemt det slik at man ikke skal kunne kjøpe "makt" med ekte penger ;)

 

Feil, du kan kjøpe runer for RP som igjen kan kjøpes for penger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
...tjener i stedet inn penger ved salg av helter, ferdighetsøkende runer og kosmetiske kostymer.

 

Det er feil. Det er ikke mulighet for å kjøpe runer med ekte penger, bare ingame money som man tjener gratis ved å spille. Riot har bestemt det slik at man ikke skal kunne kjøpe "makt" med ekte penger ;)

 

Nei, her har jeg nok rett. Har selv spilt LoL siden lanseringen i 2009, både på amerikanske og europeiske servere, så er ganske kjent med hvordan det hele fungerer. :)

 

EDIT: Tar tilbake alt jeg sa ovenfor (bortsett fra den biten om at jeg har spilt LoL siden 2009). Her har jeg tydeligvis blingset litt. Var så sikker på at det var mulig, menmen. MarioMagnum 1 - Audun 0. ;) Har endret nyheten slik at det blir riktig nå.

Endret av Arodem
  • Liker 1
Lenke til kommentar
...tjener i stedet inn penger ved salg av helter, ferdighetsøkende runer og kosmetiske kostymer.

 

Det er feil. Det er ikke mulighet for å kjøpe runer med ekte penger, bare ingame money som man tjener gratis ved å spille. Riot har bestemt det slik at man ikke skal kunne kjøpe "makt" med ekte penger ;)

 

Feil, du kan kjøpe runer for RP som igjen kan kjøpes for penger

 

Man kjøper runes med IP, ikke RP som du sier.

men derimot kan du kjøpe IP boost med RP som er en indirekte måte å få mer IP på

Lenke til kommentar
...tjener i stedet inn penger ved salg av helter, ferdighetsøkende runer og kosmetiske kostymer.

 

Det er feil. Det er ikke mulighet for å kjøpe runer med ekte penger, bare ingame money som man tjener gratis ved å spille. Riot har bestemt det slik at man ikke skal kunne kjøpe "makt" med ekte penger ;)

 

Nei, her har jeg nok rett. Har selv spilt LoL siden lanseringen i 2009, både på amerikanske og europeiske servere, så er ganske kjent med hvordan det hele fungerer. :)

 

Hva? :S jeg kjøpte meg en hel rune page i går og er ganske sikker på at man kjøper runes med IP og etter alt jeg vet så kan man ikke kjøpe IP med ektepenger :/

Lenke til kommentar

Elsker League of Legends, men må våge å påstå at tallene med antall timer spilt LoL kan være en smule overdrevet. LoL har separert client vinduet og selve spillet i 2 separate deler, der client vinduet opptar lite pc kapasitet og ganske mange, meg inkludert, har client cvinduet oppe i bakgrunnen mens pcen min er online hele tiden. Dette gir meg da et enormt antall timer spilt på LoL gjennom xfire, selv om jeg ikke har spilt selve spillet så mye :)

Lenke til kommentar
...tjener i stedet inn penger ved salg av helter, ferdighetsøkende runer og kosmetiske kostymer.
Det er feil. Det er ikke mulighet for å kjøpe runer med ekte penger, bare ingame money som man tjener gratis ved å spille. Riot har bestemt det slik at man ikke skal kunne kjøpe "makt" med ekte penger ;)

 

Morsom du. Jeg mener... du kan jo IKKE kjøpe nye champions med ekte penger. Har du også lagt merke til at de championene som er sterkest koster mest RP&IP? Tilfeldighet?

 

Jaja, ikke overraskende at LoL er det mest spilte spillet på XFire, men det er vel ikke overraskende mtp at det er mange vestlige spillere som gamer LoL, men det er få fra SEA-regionen som er tatt med i regninga. Tror nesten at SC/SC2, DoTA og WOW faktisk slår LoL.

 

Kort sagt, XFire statistikker ikke kan stoles på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk klarer å spille LOL. Det er forbaskade kjedelig, nesten like dårlig som WoW !

 

Skjønner ikke at folk har forskjellig smak altså? Det jeg ikke skjønner er hvorfor folk kjøper nyeste CoD hvert år :D

 

Jo, alle har forskjellig smak med uansett hvordan du vrir og vender på det så er ikke LoL noe særlig morsomt. Det er som å like skive med nugatti, makrell i tomat, kaviar, majones, blåbærsyltetøy og rått bacon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...