Gå til innhold

Er Batman tøffere enn Superman? (PS3, WiiU, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, virker som Gamer bare drar fram overskriftene fra artikler som omhandlet MK vs. DC Universe.Uansett, håper dette blir noe ala MK9 (like tilgjengelig), og at det selvsagt blir like voldelig. MK vs. DC ble litt pinglete.

 

Akkurat det tror jeg du bare kan glemme ;) DC og Marvel er rimelig notoriske på at det ikke skal være noe som helst lemlesting av helter, så du kan nok se fram til skrammer, noe neseblod og en revnet drakt... Men, blod og gørr gjør jo ikke spillet bra, noe utallige Mortal Kombat spill har bevist (ja, det finnes gode MK spill, men det er ikke pga blod og gørr). Jeg håper på et knall slåssespill hvor noen av de triksene man ser i filmen er tilgjengelig i kamp og ikke bare som en avsluttning ;)

Lenke til kommentar
Hehe, virker som Gamer bare drar fram overskriftene fra artikler som omhandlet MK vs. DC Universe.Uansett, håper dette blir noe ala MK9 (like tilgjengelig), og at det selvsagt blir like voldelig. MK vs. DC ble litt pinglete.
Akkurat det tror jeg du bare kan glemme ;) DC og Marvel er rimelig notoriske på at det ikke skal være noe som helst lemlesting av helter, så du kan nok se fram til skrammer, noe neseblod og en revnet drakt... Men, blod og gørr gjør jo ikke spillet bra, noe utallige Mortal Kombat spill har bevist (ja, det finnes gode MK spill, men det er ikke pga blod og gørr). Jeg håper på et knall slåssespill hvor noen av de triksene man ser i filmen er tilgjengelig i kamp og ikke bare som en avsluttning ;)

Halve moroa med MK er jo all gørra, hadde ikke vært det samme uten. Klart, det må jo ligge et godt spill i bunn, men jeg tror ikke spilla hadde vært like artige uten blodet. Da ville det jo bare vært mer som Tekken, som har verdens kjedeligste art style.

 

Lenke til kommentar

Er mere manga tegneserie fans,

Jeg klarer bare ikke og like Batman superman spiderman, Etc,

 

Det er bare noe jeg hater ekstremt med disse folkene i truser utenfor klerne og stuff,

 

Selfølgelig er dette en Curse siden Batman og Avengers er guder, nå må jeg se dem i spill og filmer og de blir priset over alt uansett hva de gjør, fra de overhypa fansen,

 

Men hey, ikke min stil men jeg vet det er mange som har en annen stil.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...