Gå til innhold

Trådløs lading av Galaxy S III er utsatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo litt flaut, siden dette var jo mer eller mindre det eneste som var unikt med denne telefonen, sett bortifra en halvgod Siri-kopi (les: humor, ikke trolling). HTC Rhyme hadde jo dette med som orginalt tilbehør fra launch.

 

Greit nok den knuser OneX i benchmarks, men det har absolutt ingenting å si for 90% av kjøperene. Personlig syns jeg OneX har et mye mer elegant design enn det jeg syns ligner på en forvokst Galaxy Y :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er egentlig fordelen med trådløs lading? Går det fortere? Etter bilde og dømme virker dette veldig upraktisk etter min mening.

 

Jeg lader min Galaxy s to til tre ganger om dagen og pleier og bruke telefonen samtidig som den lader. Hvis telefonen må ligge opp-ned på en boks et sted er det litt vanskelig å bruke telefonen.

 

Nå kan det godt hende jeg bruker telefonen litt mer en folk flest, men likevel!

Jeg kommer nok ikke til å "kaste den vanlige USB-laderen" på en del år enda.

 

 

Lenke til kommentar

Hva er egentlig fordelen med trådløs lading? Går det fortere? Etter bilde og dømme virker dette veldig upraktisk etter min mening.

 

Jeg lader min Galaxy s to til tre ganger om dagen og pleier og bruke telefonen samtidig som den lader. Hvis telefonen må ligge opp-ned på en boks et sted er det litt vanskelig å bruke telefonen.

Trådløs er tregere. På samme måte som wlan er tregere enn eth. Siden batteriet er på baksiden vil det være naturlig å lade med skjermen opp.

 

To til tre!? du må ha nytt batteri. Jeg har 3500mAh batteri på min Galaxy S. Uptime: 3d 7h. Battery level: 35%.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er egentlig fordelen med trådløs lading?

Fordelen og fordel, men det er vel bare det at det er en enklere og mere moderne løsning. Og bare legge fra seg telefonen til lading fremfor å måtte dra frem ladekabelen som har surra seg fast i en haug med andre ledninger. Ledninger er på vei ut, og dette er den naturlige veien og gå, har dette på xbox kontrollen min i dag og syntes det er en fin løsning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Hva er egentlig fordelen med trådløs lading? Går det fortere? Etter bilde og dømme virker dette veldig upraktisk etter min mening.Jeg lader min Galaxy s to til tre ganger om dagen og pleier og bruke telefonen samtidig som den lader. Hvis telefonen må ligge opp-ned på en boks et sted er det litt vanskelig å bruke telefonen.
Trådløs er tregere. På samme måte som wlan er tregere enn eth. Siden batteriet er på baksiden vil det være naturlig å lade med skjermen opp.To til tre!? du må ha nytt batteri. Jeg har 3500mAh batteri på min Galaxy S. Uptime: 3d 7h. Battery level: 35%.

På samsungs offisielle bilde øverst i artikkelen ser det virkelig ut som om telefonen ligger med skjermen ned! Poenget var uansett at det må være letter å bruke en telefon som lader hvis man kan løfte den :)

 

WOw, tre dager. Så lenge tror jeg batteriet aldri har holdt ut. Men det er kanskje på tide og se etter et nytt ja :)

 

Lenke til kommentar
Hva er egentlig fordelen med trådløs lading? Går det fortere? Etter bilde og dømme virker dette veldig upraktisk etter min mening.Jeg lader min Galaxy s to til tre ganger om dagen og pleier og bruke telefonen samtidig som den lader. Hvis telefonen må ligge opp-ned på en boks et sted er det litt vanskelig å bruke telefonen.
Trådløs er tregere. På samme måte som wlan er tregere enn eth. Siden batteriet er på baksiden vil det være naturlig å lade med skjermen opp.To til tre!? du må ha nytt batteri. Jeg har 3500mAh batteri på min Galaxy S. Uptime: 3d 7h. Battery level: 35%.

På samsungs offisielle bilde øverst i artikkelen ser det virkelig ut som om telefonen ligger med skjermen ned! Poenget var uansett at det må være letter å bruke en telefon som lader hvis man kan løfte den :)

 

WOw, tre dager. Så lenge tror jeg batteriet aldri har holdt ut. Men det er kanskje på tide og se etter et nytt ja :)

 

Et 3500mAh batteri er nå ikke akkurat det som er standard heller ;) spørs på produsenten, men noen av de versjonene gjør jo vanlige telefoner om til mursteiner, så for vanlig bruk blir det jo ganske uaktuelt for mange :p

Lenke til kommentar
Hva er egentlig fordelen med trådløs lading?
Fordelen og fordel, men det er vel bare det at det er en enklere og mere moderne løsning. Og bare legge fra seg telefonen til lading fremfor å måtte dra frem ladekabelen som har surra seg fast i en haug med andre ledninger. Ledninger er på vei ut, og dette er den naturlige veien og gå, har dette på xbox kontrollen min i dag og syntes det er en fin løsning.

 

Kan se poenget ditt hvis batteriet holder hele dagen og man bare trenger og lade telefonen om natten! Men tror nok ikke det blir tilfellet for meg. Men hvem vet andre har kanskje andre ting og gjøre en å leke med telefonen konstant hele dagen. :)

Lenke til kommentar

Samsung-partiet. Lover gull og grønne skoger, men det tar laaang tid før noe skjer :(

 

Synes trådløs lading høres interessant ut. Jeg lader bare telefonen om natten på nattbordet mitt, så om det tar 2-3timer lenger å lade gjør meg ingenting. Jeg kommer uansett til å kjøpe et ekstra batteri som jeg har med om jeg skal på lenger turer. Hvis så kommer jeg bare til å kjippe ut laderkablen. Slippe ledningkluss og at den har hengt seg opp i bordbein hele tiden. Gleder meg :D

Lenke til kommentar

Dette er jo litt flaut, siden dette var jo mer eller mindre det eneste som var unikt med denne telefonen, sett bortifra en halvgod Siri-kopi (les: humor, ikke trolling). HTC Rhyme hadde jo dette med som orginalt tilbehør fra launch.

 

Greit nok den knuser OneX i benchmarks, men det har absolutt ingenting å si for 90% av kjøperene. Personlig syns jeg OneX har et mye mer elegant design enn det jeg syns ligner på en forvokst Galaxy Y :)

 

"Siri-kopien" har jo vært i samsungs telefoner (feks galaxy s2), en god stund, så det er jo ikke noe nytt, "kopien" var jo ute en stund før orginalen tilogmed.

 

AtW

Lenke til kommentar
På samsungs offisielle bilde øverst i artikkelen ser det virkelig ut som om telefonen ligger med skjermen ned!
Tror det skal være en "avstøpning" der telefonen kan ligge og ikke bilde av selve telefonen.

 

Godt mulig jeg husker feil, men leste at platen skulle ha mulighet for å lade opp til 3 telefoner? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Siri-kopien" har jo vært i samsungs telefoner (feks galaxy s2), en god stund, så det er jo ikke noe nytt, "kopien" var jo ute en stund før orginalen tilogmed.

 

Så du sier at Samsung lyver når de presenterer S Voice som en nyhet? Du mener at Samsungs mann på scenen i London bare pratet tull da han sa at S Voice går "way beyond" talegjenkjenningen i tidligere Samsung-telefoner?

 

Talegjenkjenning og -styring basert på enkle kommandoer og fastlagt syntaks er ikke noe nytt, det var noe mange av oss lekte med på datamaskiner 90-tallet. Men telefoner med talegjenkjenning i kombinasjon med relativt kompleks forståelse av naturlig tale, sammensatte instruksjoner i tilfeldig rekkefølge, samt evne til å lære, det går et steg eller tre videre. Kan ikke se at noen telefoner før iPhone 4S har hatt noe i nærheten av like avanserte talefunksjonalitet som Siri integrert i OSet.

 

Svært mange kommentatorer og journalister går langt i å kalle S Voice en Siri-rip-off, og ikke uten grunn.

Endret av Newton
Lenke til kommentar

"Siri-kopien" har jo vært i samsungs telefoner (feks galaxy s2), en god stund, så det er jo ikke noe nytt, "kopien" var jo ute en stund før orginalen tilogmed.

 

Så du sier at Samsung lyver når de presenterer S Voice som en nyhet? Du mener at Samsungs mann på scenen i London bare pratet tull da han sa at S Voice går "way beyond" talegjenkjenningen i tidligere Samsung-telefoner?

 

Talegjenkjenning og -styring basert på enkle kommandoer og fastlagt syntaks er ikke noe nytt, det var noe mange av oss lekte med på datamaskiner 90-tallet. Men talegjenkjenning i kombinasjon med relativt kompleks forståelse av naturlig tale, sammensatte instruksjoner i tilfeldig rekkefølge, samt evne til å lære, det går et steg eller tre videre. Kan ikke se at noen telefoner før iPhone 4S har hatt noe i nærheten av like avanserte talefunksjonalitet som Siri integrert i OSet.

 

Svært mange kommentatorer og journalister går langt i å kalle S Voice en Siri-rip-off, og ikke uten grunn.

Det er en evolusjoner framgang, systemet før tolket setning, siri tolker setninger, det nye til samsung tolker setninger. At det er bedre til det ser ikke jeg på som en nyhet ved produktet. Men det blir vel en smakssak. å kalle det en rip-off ser jeg derimot på som rimlig useriøst, det er vel omtrent på nivå med "Iphone fikk raskere CPU, det gjorde galaxy også, for en ripoff".

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...