Gå til innhold

– 63 % av utenlandsregningen er norsk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Strengt tatt er det vel ikke svindel før du betaler for noe du ikke får. Overprisede varer er riktigere. Samt, la vær å kjøp da, om det er for dyrt. Tviler på at en ferrari faktisk koster flere millioner å produsere, men det er da ingen som klager på den prisen.. Ikke at jeg er enig i pris nivået, men jeg har da også heller valgt å bruke WiFi i utlandet fremfor mobil data..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Strengt tatt er det vel ikke svindel før du betaler for noe du ikke får. Overprisede varer er riktigere. Samt, la vær å kjøp da, om det er for dyrt. Tviler på at en ferrari faktisk koster flere millioner å produsere, men det er da ingen som klager på den prisen.. Ikke at jeg er enig i pris nivået, men jeg har da også heller valgt å bruke WiFi i utlandet fremfor mobil data..

 

Det er svindel fordi man som kunde ikke har noen reell konkurranse å forholde seg til når man er i utlandet. Ren utbytting. Hvorfor skal selskapene få lov til å holde på med slikt landeveisrøveri? Jeg har ingen sympati for telefonselskapene i denne saken, så om de tvinges til å ta seg sammen er det bare bra. Forøvrig kan det godt være svindel å ta en uforholdsmessig høy pris.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Uansett hvilket ord man bruker, så gjør mobiloperatørene en rekke ting som, for å si det mildt, ikke er i forbrukernes interesse. Jeg vil gjerne gjøre obs på denne tråden

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1399796

 

Om det ender i en anmeldelse er litt tidlig å si, men dokumentet vil uansett inneholde en solid og dokumentert gjennomgang av (over)grepene noen kunder utsettes for. Dette er en viktig sak, mye viktigere enn om Samsung Galaxy sII har en eller tre forgassere.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...