Gå til innhold

Longest headshot i BF3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Syke..syke man... Når man har drept over 250 mennesker og ikke føler noe for det så..... så er man litt syk :p

 

Han sa at han nølte litt på første drapet, så han er vel ikke så syk. Han tok de han fikk beskjed om å ta sier han.

 

Selv har han aldri angret for noen av drapene han begikk.

 

- Det var min plikt å skyte fienden, og jeg angrer ikke på det. Det eneste jeg er lei meg for er de soldatene og vennene jeg ikke var i stand til å redde. Jeg er ikke naiv, og jeg romantiserer ikke krig. De verste øyeblikkene i mitt liv har jeg opplevd i Navy SEALs. Men jeg kan stå til rette for Gud med en ren samvittighet ved å ha gjort jobben min, sier Kyle til Texas Monthly.

Endret av Awezome
Lenke til kommentar

Endelig brøt jeg 1000-meter barrieren! :thumbup:

 

1328m @ Operation Firestorm! Fra hjørnet til US Deployment og bort til RU Deployment åsen. Tok noen tries men.. well well:)

 

Men jeg føler jeg er mer stolt av 935 meter headshot på moving target @ Caspian Border :love:

Laget ditt må ha vært utrolig glad for å ha deg på laget ;)

 

OT: Har 300 noe uten sniper, sniper nesten aldri :)

Endret av JayMK93
Lenke til kommentar

Endelig brøt jeg 1000-meter barrieren! :thumbup:

 

1328m @ Operation Firestorm! Fra hjørnet til US Deployment og bort til RU Deployment åsen. Tok noen tries men.. well well:)

 

Men jeg føler jeg er mer stolt av 935 meter headshot på moving target @ Caspian Border :love:

Laget ditt må ha vært utrolig glad for å ha deg på laget ;)

 

OT: Har 300 noe uten sniper, sniper nesten aldri :)

 

Haha! Indeed :!: Var sikkert til veeeeldig stor hjelp! :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...