Gå til innhold

Hvor og når bør neste Assassin's Creed finne sted? (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så den franske revolusjonen er ikke et alternativ? Og utviklingen av AC3 er allerede godt i gang? Hmmm ...

 

Den franske revolusjonen høres ut som en god idè!

AC3 er vel ute allerede under navnet "brotherhood", og foregår i Roma?

Revelations er det nyeste som kom ut nå i november. Så dette er vel snakk om AC5?

Selv vil jeg gjerne se handlingen satt til den fjerne østen; enten Kina eller Japan, men da må man vel redesigne utseende og "move-set" så hovedpersonen blir en ninja...?

kjør debatt :p

Endret av jallepalle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Assassin's Creed 3 er ikke det samme som Assassin's Creed: Revelations (som vel hadde vært Assassin's Creed 4 av hovedspillene). Slik jeg har forstått inndelingen så er Assassin's Creed 2 ment som en trilogi om Ezio. Det vil si at ACII, Brotherhood og Revelations alle må kunne ses som deler av Assassin's Creed II. Litt slik Grand Theft Auto-serien til Rockstar fungerer, med Vice City og San Andreas som videreutviklinger av GTA III snarere enn GTA IV og V.

 

Assassin's Creed 3 kommer neste år, og blir det siste spillet om Desmond. Det kan nok også antas at det introduserer en annen hovedperson.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Egypt hadde blitt litt teit med tanke på freeroaming-systemet deres. Hvor mange bygninger kan man drive og hoppe på der? Kommer man seg på toppen av pyramiden etc? Tror London på 1800-tallet hadde egna seg aller best egentlig. Eller den Franske revolusjon, skjønner ikke hvorfor det ikke står på lista men.

Det var jo det jeg la merke til også, kanskje fordi det er settingen i AC3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...