Gå til innhold

Hvor og når bør neste Assassin's Creed finne sted? (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært artig å spille Nikolai Orelov og oppleve en del av hans historie ifra AC universet. "Location"-messig er Russland interessant på den tiden, men for all del, de fleste andre alternativene er gode de også. Koloniseringen av Amerika/Storbrittania under Victoria hadde også vært konge. :)

Lenke til kommentar

Egypt hadde blitt litt teit med tanke på freeroaming-systemet deres. Hvor mange bygninger kan man drive og hoppe på der? Kommer man seg på toppen av pyramiden etc?

 

I motsetning til deg tror jeg Egypt hadde vært PERFEKT mtp. freeroaming. Lange tider av oldtidens Egypt var preget av bygningsarbeid av slavene. Klarer nesten ikke forestille meg alle stilasene, tauene, heisekranene, støttene osv. man kan slenge seg rundt i. I tillegg, har man pyramider som jeg hadde foretrukket å ha litt "utenfor". I disse kongegravene skjuler det seg rom fulle av skatter - men kan kun åpnes ved gåteløsning. Som igjen passer perfekt til hvordan Ubisoft liker å lage spillserien. Ser også for meg spenningen mellom korsfarerne og Oldtidens Egypt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har alltid sett for meg at AC3 ville foregå i Paris under den franske revolusjonen. F.eks. vil hoppet i tid være så og si det samme som mellom AC1 og 2 (300 år). På en måte blir det en kontinuitet siden vi befinner osv i nogenlunde samme kultursfære (hvis man ser stort på det), samtidig som forskjellene i tid og sted vil være store nok til at spillet vil få en annen stemning, andre muligheter osv. Som andre har påpekt, sier jo ikke denne avstemningen nødvendigvis noe om AC3 uansett. Men kanskje den tyder på at de ikke har tenkt til å lage noen triologi over karakteren i AC3 (kanskje like greit). Hvis de er i gang med AC3 (la oss si at det foregår under den franske revolusjonen), og folk stemmer på gamle Egypt, blir vel det litt vanskelig..

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hvor og når. Det jeg syns Ubisoft bør gjøre er å fikse grafikkmotoren i spillet sitt. Jeg er så møkk lei den elendige fps'en og "screen-tearingen" at hvis ikke de gjør noe drastisk med motoren sin til neste versjon gidder jeg ikke kjøpe det.

 

Jeg har alle de tidligere utgavene på PS3 og det siste (Revelations) har jeg sikkert ikke fullført 10% av engang. Jeg orker ikke mer hakking og tull. Et spill skal flyte så det lar seg gjøre å slappe av når man spiller. Revelations er til tider så skrekkelig og uspillbart at jeg har gidd helt opp.

 

Ubisoft har i alle fall litt å jobbe med for å overbevise meg en gang til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981q734

Vel, jeg tror ikke det kommer til å bli Japan. Desmond har akkurat ikke så veldig mye trekk derfra, utseendemessig? Min mening though.

Hadde vært gøy å tatt turen innom gamle Egypt :D Meeen som er stor antikken-fan så er jo Cesars herredømme vært prikken over i-en. Men de har jo allerede vært i Italia så.... Men man kan håpe ;)

Lenke til kommentar

Snakk om mekling. "Vi må lage et nytt AC, men hvor skal det finnes sted? Samme det, det får publikum finne ut av. " Syntes spillene er altfor like til at det klarer å holde seg interessant. Med gta blir det så forskjellig hver gang pga. nye stadig nye hovedpersoner og mer dybde.

 

Seriøst? GTA blir nytt hver gang? Samme byen i hva, 3-4 spill nå? (medregnet PSP versjonen.)

 

å la spillerne velge den mest interessante konflikten er vel ikke ille?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...