Gå til innhold

Test: HTC Radar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er greia med alle telefonene som kommer uten minnkortplass? Veldig merkelige greier, det er for meg helt uaktuelt å kjøpe en telefon uten mulighet for eksternt minne, nesten uavhengig av hvor mye plass internminnet gir. Og 8 Gb er jo ingenting ..!

Det er et av mine (kun få) ankepunkter mot Windows Phone 7. Microsoft skal konkurrere med Apple, den er grei, men må de gjøre de samme tabbene?

Ingen "Mass Storage Device", ingen eksterne minnekort, ingen suppot for DivX/Xvid/matroska og kun synkronisering via dedikert (og ikke direkte bra) programvare... :(

 

Men den gode surfe-opplevelsen, støtten for sosiale web-tjenester (Messenger, Facebook, Twitter), epost-håndteringen og den ekstremt gode Office-pakken gjør WP7 til det beste valget for meg. Jeg er meget fornøyd med HTC Titan. :)

 

 

I tillegg er det latterlig enkelt å lage gode apper. Man får til og med lov til å bruke VB.net. :D

Endret av Moskus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

8 GB minne og ingen støtte for ekstra minnekort. Må være en practical joke fra HTC?

Hvorfor det? Det er jo bare så enkelt at det ikke er telefonen for de som ønsker ha med seg hele musikk og filmsamlingen. Har man ikke det skal det godt gjøres å bruke opp 8 gb... jeg har alt jeg ønsker ha på min nå, og rundt 6gb er ledig..

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan app store på WIN P 7 er? er det kvalitetsikring eller slippes alt inn?

 

 

De kjører en mellomting mellom android og ios. De kjører automatiske og manuelle tester på programmene, men i motsettning til apple, så er det mest funksjonstesting og bugtesting. de vil ikke fjerne programmer før noen ber de om det. (de måtte be nintendo be de om å fjerne NES emulator)

 

Så lenge appen virker, og ikke inndeholder skadelig programvare får den komme inn. og blir der til noen ber microsoft om å fjerne appen.

 

Er i hvertfall det jeg ble fortalt av en wp utvikler for noen uker siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

satan dere pirker så så jævlig på detaljer, det e faktisk bare patetisk å lese alt dere skriver om dette :p dere sammenligner konstant med android konstant, dere vet skam godt selv feiliene til WP7 men fortsatt pirker dere på de..... det ikke feil, det e sånn den e lagd å man må finne seg i det, så enkelt e det bare, når du kjøper den vet man hva man får. Personlig synes jeg denne mobilen er episk, nydelig design, perfekt størelse å bare kvalitet som HTC får til

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har en Omnia7, og jeg liker WP7 såppas godt at det ikke er aktuelt å "gå tilbake" slik det er nå. MS har virkelig truffet riktig med dette OS'et og ting fungerer særdeles strømlinjeformet, selv om det nok er ett og annet som også kan gjøres bedre.

 

Når det gjelder 8GB grensen så er det klart at men godt kunne hatt 64 etc, men med det sakt, jeg har ikke stanget i taket enda, etter snart ett års bruk. Men så har ikke jeg noen komplett mp3 samling etc på den heller, bare det jeg hører på, for tiden lydbøker. Men da igjen, samlingen er på 600GB, så da er det heller ingen mobiltelefon som rommer hele samlingen.

 

På papiret er nok ikke dagens WP7 mobiler like kvasse som flere andre, men slike tall må tas for det de er, tall. En liten 1.5 l turbomotor fungerer kanskje ikke så bra i en lastebil, men i en liten super lett sportsbil en den veldig god. Med andre ord, WP7 flyter lett som bare det og jeg har enda ikke opplevd noe lagg, heller ikke i spill.

 

Når det gjelder spill er det imidlertid ingen tvil om at spill alltid kan lages tunge nok til å knele en hvilken som helst telefon, men dette er utviklingenes gang, og gjelder i alle tilfeller...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan app store på WIN P 7 er? er det kvalitetsikring eller slippes alt inn?

 

Hei Lasse!

I Windows Marketplace er det kvalitetssikring på appene som kommer inn, - ulikt Android hvor alt mulig slippes inn.

Om du er utvikler kan det være nyttig å vite at det tar ca. 5 dager før du legger inn appen, til den er tilgjenglig (om den blir godkjent, så klart...).

Lenke til kommentar

Mango er verre enn jeg trodde på forhånd! Jeg må si jeg ble negativt overrasket over skjermbildene fra Mango. Ikke at jeg hadde tenkt å kjøpe denne telefonen, eller noen annen med Windows Phone, men ærlig talt ... er det virkelig meningen at halve teksten forsvinner ut av skjermbildet? Noen steder er det ikke så galt, som f.eks. med "Utforsk Exce", der kun L-en er borte på slutten, men "rtketpla" i overskriften på app-butikken - hva skal det bety? Og det grapset til høyre i skjermbildene, er det begynnelsen på teksten på neste side?

 

Hvis dette ikke skyldes en feil, men er ment å være slik, er det utrolig dårlig design.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...