Gå til innhold

Test: HTC Radar


Anbefalte innlegg

Mango er verre enn jeg trodde på forhånd! Jeg må si jeg ble negativt overrasket over skjermbildene fra Mango. Ikke at jeg hadde tenkt å kjøpe denne telefonen, eller noen annen med Windows Phone, men ærlig talt ... er det virkelig meningen at halve teksten forsvinner ut av skjermbildet? Noen steder er det ikke så galt, som f.eks. med "Utforsk Exce", der kun L-en er borte på slutten, men "rtketpla" i overskriften på app-butikken - hva skal det bety? Og det grapset til høyre i skjermbildene, er det begynnelsen på teksten på neste side?Hvis dette ikke skyldes en feil, men er ment å være slik, er det utrolig dårlig design.

 

Altså, dette tyder jo bare på at du ikke engang har satt deg inn i Metro-designet til Windows Phone. "rketpla" kommer fordi appen baserer seg på en panorama-side, som brukeren selv "slider bortover" for å se mer. Kanskje greit å sjekke ut før man kommenterer, bare å stikke innom en Telekiosk eller lignende :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg visste at det var (forsøk på) en panoramavisning før jeg skrev det der, Andreas. Det endrer ingenting. Mange av kommentarene her går på at jeg burde prøve det før jeg uttaler meg. Folk går utfra at siden jeg ikke liker designet er det fordi jeg ikke vet hvordan det er ment å virke i praksis. Men jeg vet hvordan det virker. Jeg har sett demo-videoer og lest anmeldelser. Hva Microsoft har ment av funksjonalitet er fullstendig irrelevant - jeg liker ikke designet! Hva er det jeg ikke liker? Les ovenfor.

 

Er det mulig å få inn i hodet? Noen liker Mango og andre liker appelsiner, eller andre frukter. Man kan ikke tvinge folk til å like Mango.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Mango er verre enn jeg trodde på forhånd! Jeg må si jeg ble negativt overrasket over skjermbildene fra Mango. Ikke at jeg hadde tenkt å kjøpe denne telefonen, eller noen annen med Windows Phone, men ærlig talt ... er det virkelig meningen at halve teksten forsvinner ut av skjermbildet? Noen steder er det ikke så galt, som f.eks. med "Utforsk Exce", der kun L-en er borte på slutten, men "rtketpla" i overskriften på app-butikken - hva skal det bety? Og det grapset til høyre i skjermbildene, er det begynnelsen på teksten på neste side?Hvis dette ikke skyldes en feil, men er ment å være slik, er det utrolig dårlig design.

 

Dreit lite på leggen der ja... hahaha

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvorfor...

 

Vet ikke om det er tilfelle her, men på generell basis vet jeg at terningkastene i hw-nettverkets tester har et tidsaspekt. En mobiltelefon som i utgangspunktet hadde terningkast 6 for 5 år siden, vil ikke lengre ha det i dag, det justeres automatisk ned. Hvordan dette fungerer i praksis, vet ikke jeg, og jeg synes det er misledende.

 

Problemet for meg er at man bør kunne se på terningkastet + datoen for å gjøre seg opp en mening om hvor god den var i forhold til samtiden, og det kan man ikke hvis terningkastene "lekker". Fordelen er naturligvis at terningkastet som sådan reflekterer de stadig høyere forventningene til den nyere teknologien.

 

Burde ikke droppe VELDIG raskt, da.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...