Gå til innhold

Ny superhelt fra GoPro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om de har endret til flat linse på plastdekselet?

Den forrige versjonen var ubrukelig under vann pga. det kurvede glasset, man måtte kjøpe erstatning fra en tredjepart for å faktisk bruke det til undervannsfilming.

Det er noe spesielt med tanke på at den ble jo konstruert for å tåle 30 meters dyp, men de tok tydligvis aldri og sjekket kvaliteten under vann.

Lenke til kommentar
Samtidig slapp også GoPro en egen trådløsmodul for Hero HD2, som kan benyttes til å streame video direkte på nettet. Sammen med en ny wi-fi-fjernkontroll kan man også fjernstyre opp til 50 kameraer trådløst. Begge deler kan også fungere sammen med forrige versjon avv kameraet, som fremdeles vil være i salg til en noe lavere pris enn før, men da kun med fjernstyringsfunksjonen. Streaming vil ikke fungere med den eldre versjonen av kameraet.

Streaming og fjernkontroll fungerer med Hero1, men streaming fungerer ikke med Hero1 ?

Lenke til kommentar
Samtidig slapp også GoPro en egen trådløsmodul for Hero HD2, som kan benyttes til å streame video direkte på nettet. Sammen med en ny wi-fi-fjernkontroll kan man også fjernstyre opp til 50 kameraer trådløst. Begge deler kan også fungere sammen med forrige versjon avv kameraet, som fremdeles vil være i salg til en noe lavere pris enn før, men da kun med fjernstyringsfunksjonen. Streaming vil ikke fungere med den eldre versjonen av kameraet.

Streaming og fjernkontroll fungerer med Hero1, men streaming fungerer ikke med Hero1 ?

 

Klønete formulert av meg, du har rett. Me fix. Betydningen er at begge modulene fungerer, men kun som fjernkontroll - ikke streaming.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
Klønete formulert av meg, du har rett. Me fix. Betydningen er at begge modulene fungerer, men kun som fjernkontroll - ikke streaming.

Synd. Vi har et Hero(1) på jobb og det at det ikke kan streame live digitalt er et stort minus. Med tanke på at du gjerne må opp i 15k for et moderne kamera med Firewire og god kvalitet i HD høres det ut som at Hero2 er et kamera vi må prøve ut.

Lenke til kommentar

Endelig! Da blir det til at eg selger den gamle HD hero og kjøper den nye i usa. :)

 

Hørte at det var mulig å streame video til mobilen med tilsvarende app fra gopro! Mulighetene er endeløse nå! :D

Du kan jo alltids kjøpe det direkte fra gopro.com (som jeg gjorde) sparte vel nesten 1000kr fra norske butikker. Frakten + 25% importavgift er jo et lite minus, men sparte iallefall 1000kr :new_woot: - Skal nok se om jeg får solgt min også =p

Lenke til kommentar

Noen som vet om de har endret til flat linse på plastdekselet?Den forrige versjonen var ubrukelig under vann pga. det kurvede glasset, man måtte kjøpe erstatning fra en tredjepart for å faktisk bruke det til undervannsfilming.Det er noe spesielt med tanke på at den ble jo konstruert for å tåle 30 meters dyp, men de tok tydligvis aldri og sjekket kvaliteten under vann.

 

Den er forsatt rund.

 

Can I use HD HERO2 for diving?

Yes, the camera housing is rated waterproof down to 197? ft (60m), and our head strap mount is a great way to wear the camera on your forehead, just above your diving mask. Please note that due to the curved lens of the HD HERO2 (and the original HD HERO) waterproof housing you will notice a slight loss of sharpness with underwater images... Les hele her: http://gopro.com/support/faq-hd-hero2-cameras/

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...