Gå til innhold

– Nokias Windows-mobiler kommer i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi nærmer oss oktober, ingen mobiler lansert, ingen spesifikasjoner, kun skjulte bilder av enkelte prototyper. Hva er det dere driver med Nokia, alle andre klarer å hoste opp win7 modeller. Nokia er verdens største mobilprodusent, har ikke dere ressurser til å komme med noe bedre?

 

Og når kommer nokia n9 forresten?

 

Det er nettopp derfor jeg virkelig ser frem til Nokia sine WP7 telefoner. De tar den tiden de trenger. De er nok smertelig klar over at de er nødt til å virkelig levere når de først leverer, da fungerer halv-gode løsninger svært dårlig..

 

Husk også at Mango til WP først nylig ble sluppet offisielt. Dette var også Nokia veldig klar på fra de annonserte overgangen til WP i februar, at de ikke kom til å lansere WP-telefoner før tidligst denne iterasjonen av OS'et var ute.

 

Nokia trenger også å skille seg ut, ikke bare på design, også på software. Blant annet OviMaps er bekreftet, dette har jo måtte blitt portet fra Symbian til WP, og det må også fungere bra og stabilt nok til at det kan "prodsettes".

 

Jeg blir heller ikke overasket om det kommer noen "gaver" i form av gratis spill o.l. eks. Angry Birds og andre. Tilsvarende har vi også sett på Symbian.

 

Nokia trenger ikke en "iPhone-effekt" for å lykkes med WP. Så lenge det de leverer er av kvalitet fra øverste hylle, både software og hardware da tror jeg de har en oppskrift de vil lykkes med. Feiler de på en av de to nevnte faktorer derimot, tror jeg nedoverbakke kan være faretruende nær.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser frem til WP7 ifra Nokia :) Håper det blir noe man kan vurdere å kjøpe som erstatter for min N8

 

Om du skal ha noe som når opp til en erstatter for N8 må nok det bli N9 vil jeg tro.. De fleste andre mobiler blir nok nedtur desverre :(

 

Hvem vet. Har ikke særlig lyst på N9 ennå iallefall. Da man jo et at Meego er ett OS som ikke blir satset videre på.

Lenke til kommentar

 

Nei. WP7 er like spennende som Symbian

 

Helt uenig med deg der..

Husk att tilgang på apps er en vesentlig del av ett OS idag, der er WP7 milevis unna..

Når WP7 har halvparten så stort utvalgt i apps. og populasjon world-wide som Symbian kan vi begynne å snakke om det, er en god stund før WP7 er der.. ;)

Kan ikke tenke meg å gå fra Symbian til WP7 slik situasjonen er idag iallfall...

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Gleder seg! :)

 

Nokia, lag en WP7-telefon med tastatur!

 

Ja, kjenn nå endelig deres "besøkelsestid" og lag i hvert fall én modell med fysisk tastatur og med en skjerm som kan stilles inn og stå i en naturlig vinkel til dette tastaturet, slik som de gamle (men GODE!) communicator-modellene. Mange ønsker også en slik modell! Og et GODT tastatur, som ikke er for lite, slik som tendensen har vært at det har blitt hos en del produsenter.

Endret av mortenandersen
Lenke til kommentar

OK, takk. Det forklarer det.

 

Neste gang kan du jo lese litt mer om temaet før du uttaler deg, så slipper du å gå på en smell... ;)

 

Jeg kan ikke se en ting som er spennende med WP7. Du må gjerne fortelle hva som er revolusjonen her...

 

Vi får se på hvem som går på en smell.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke se en ting som er spennende med WP7. Du må gjerne fortelle hva som er revolusjonen her...

Nei, det er bortkastet tid. Det blir som at du skal prøve å overbevise en BMW-fanboy eller Volvo-fanatiker at det finnes andre gode biler i verden.

Du vet du har rett, men du snakker for døve ører. ;)

 

 

Vi får se på hvem som går på en smell.

Jepp. :)

 

Jeg vet ikke om det blir en suksess, men det burde kunne bli en.

Men som sagt før; alt kan skje. Apple trosser jo sunn fornuft til stadighet.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke se en ting som er spennende med WP7. Du må gjerne fortelle hva som er revolusjonen her...

Nei, det er bortkastet tid. Det blir som at du skal prøve å overbevise en BMW-fanboy eller Volvo-fanatiker at det finnes andre gode biler i verden.

Du vet du har rett, men du snakker for døve ører. ;)

 

 

Vi får se på hvem som går på en smell.

Jepp. :)

 

Jeg vet ikke om det blir en suksess, men det burde kunne bli en.

Men som sagt før; alt kan skje. Apple trosser jo sunn fornuft til stadighet.

 

1. Så jeg er en fanatiker?

 

2. Ro ro til fiskeskjær... :tease:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...