Gå til innhold

Sniktitt: Battlefield 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt trist å høyre at konsollversjonen er så dårleg satt opp imot pc utgåva. Noko stor overrasking er det riktig nok ikkje. Eg vonar framleis at det er spelande på konsoll, for oss som ikkje har, eller har planar om å handle inn noko PC.

 

Først og fremst er FPS best på pc, med tanke på det er det trist at samtlige FPS (siste årene) spill har konsoll herpes. Så kommer det 1!! spill som ikke har konsoll herpes, så skal du syte over det, kan du ikke unne Pc gamere 1 spill på 1 år ?.

Endret av simalarion
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Selvsagt blir BF3 best på PC, hvem kan tro noe annet...

Den billigste og beste versjonen finner man på PC uten tvil.

Konsollfolk unner ikke oss med sterk og bra PC noe som helst.

 

FPS på pc over konsoll anyday i mine øyner, selvom jeg mestrer FPS-sjangeren veldig bra på konsoller med gode KD på samtlige spill.

Den coop-delen skal jammen testes ut selvom min dedikerte tid vil gå i multiplayeren ;)

 

Enig i innlegget ditt Simalarion :new_woot:

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Litt trist å høyre at konsollversjonen er så dårleg satt opp imot pc utgåva. Noko stor overrasking er det riktig nok ikkje. Eg vonar framleis at det er spelande på konsoll, for oss som ikkje har, eller har planar om å handle inn noko PC.

 

Hardware forskjell synd men sant, brukte noen tusen på pcen nå etter forsen, så jeg er klar for bf3 på pc, men dessverre begynner hardwaren til konsollene bli gamle i forhold til PCens mye bedre oppgraderings muligheter.

Lenke til kommentar

Er vel ikke så rart at grafikken på en 5-6 år gammel PC er dårligere enn på en ny PC. Skjønner ikke helt hvorfor de viser fram spillet på konsoll, da.

 

For folk som er veldig opptatt av 3D-grafikk så må det være trist å tenke på hvor mye konsollene egentlig begrenser.

 

Godt å vite at BF3 er best der alle spill hører hjemme: PC.

 

Fikset denne for deg! :p

Lenke til kommentar

Kudos til DICE som står imot konsollpesten. Battlefield serien er først å fremst et pc-fenomen , der det dyrkes krig i ypperste kvalitet som ingen andre plattformer er i stand til. Kjære spak-fyrer ;Skip 2 helger på by`n og dere har råd til å oppgradere PCn , mer koster det ikke.

 

Så enig så enig! Skip 8 helger og dere har en PC som kan kjøre dagens spill enkelt 1080p og 60 FPS, som gode eksempler er The Witcher 2, Dawn Of War 2 og mange mange fler. Så enkelt er det!

Endret av iToMaN
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Litt trist å høyre at konsollversjonen er så dårleg satt opp imot pc utgåva. Noko stor overrasking er det riktig nok ikkje. Eg vonar framleis at det er spelande på konsoll, for oss som ikkje har, eller har planar om å handle inn noko PC.

 

Endelig et PC spill som der dem faktisk utnytter PC og ikke er port fra konsoller med gammel utdatert hardware som passer best på et museum.

 

Xboxen er perfekt spillemaskin til min unge på 4 år, men å håpe på at BF3 grafikken som vi har sett video av i det siste blir like bra på konsoll er bare en drøm.

Skaff deg en PC, koble til en kontroller på den om du liker det best og du vil aldri se deg tilbake.

Endret av Straffa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt trist å høyre at konsollversjonen er så dårleg satt opp imot pc utgåva. Noko stor overrasking er det riktig nok ikkje. Eg vonar framleis at det er spelande på konsoll, for oss som ikkje har, eller har planar om å handle inn noko PC.

 

Først og fremst er FPS best på pc, med tanke på det er det trist at samtlige FPS (siste årene) spill har konsoll herpes. Så kommer det 1!! spill som ikke har konsoll herpes, så skal du syte over det, kan du ikke unne Pc gamere 1 spill på 1 år ?.

 

Han syter da ikke! Jeg storkoser meg over at det endelig kommer et fantastisk FPS til pc, good on you. Men for sånne som meg som ikke har en gaming-rigg hadde det vært hyggelig om BF3 også er "spelande", som han skriver, på konsoll også. Nå får du ta deg en pause og roe deg ned før du sprenger et blodkar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt trist å høyre at konsollversjonen er så dårleg satt opp imot pc utgåva. Noko stor overrasking er det riktig nok ikkje. Eg vonar framleis at det er spelande på konsoll, for oss som ikkje har, eller har planar om å handle inn noko PC.

 

Først og fremst er FPS best på pc, med tanke på det er det trist at samtlige FPS (siste årene) spill har konsoll herpes. Så kommer det 1!! spill som ikke har konsoll herpes, så skal du syte over det, kan du ikke unne Pc gamere 1 spill på 1 år ?.

 

Han syter da ikke! Jeg storkoser meg over at det endelig kommer et fantastisk FPS til pc, good on you. Men for sånne som meg som ikke har en gaming-rigg hadde det vært hyggelig om BF3 også er "spelande", som han skriver, på konsoll også. Nå får du ta deg en pause og roe deg ned før du sprenger et blodkar.

 

Grunnet jeg bruker 2x utropstegn et sted så sprenger jeg blodkar, eller drar du den konklusjon ut fra noe annet?. Og jo det er syting -Litt trist....- Absolutt Ingenting er Trist med at det endelig har kommet et FPs rettet mot pc, ingenting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig Simalarion. Godt at det endelig er kommet et FPS som er optimalisert for pc og uten konsoll herpes.

 

Håper bare vi snart får et RPG-spill som også er fri for denne ubehagelige infeksjonen. Jeg tviler en del når det gjelder Skyrim vedrørende dette. For min del er konsoll-herpes mer enn bare dårlig grafikk, iallfall når det gjelder RPG. Inkludert der er også for lineære spill, level-scaling, QTE og generell neddumming av innhold m.m.

 

Jeg setter min lit til Piranha Bytes og Risen 2, men frykter at også de har gjort visse "tilpasninger" for et større marked av casual-gamere. Men tror de ikke har gått like langt som Bethesda-folket m.fl.

 

Det er i hvert fall lov å håpe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg trur de les litt mykje inn i det han sa om grafikken. Klart dei nedskalerte konsollversjonane ser litt blasse ut når ein tidlegare har fått leike med PC-utgåva, som er noko av det best utsjåande eg (og tydeligvis han) har sett på mange år. Det er vel heller ingen underdriving at BF3 ikkje har eit kjempeoriginalt art design eller visuelt uttrykk, så når ein tek ut "teh pretty" så sit ein igjen med noko som er funksjonelt, men ikkje særleg spanande.

Lenke til kommentar

Kudos til DICE som står imot konsollpesten.

 

... Etter å ha blankt ignorert PC til fordel for konsollane i fem år? :p

 

Skjønner ikke hva du mener , DICE sine spill har alltid vært best på pc. Og de fleste multiplayerspillene dems har vært dedikert pc.

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...