Gå til innhold

Sniktitt: The Cursed Crusade (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaså? Hvor mange nevneverdige korstog-relaterte spill finnes det faktisk? Som har kommet ut i det siste? Det eneste jeg kan huske på (av NEVNEVERDIGE titler) er Assassin's Creed-serien og The First Templar. Synes ikke akkurat "sjangeren" er oversvømt helt enda. Fortsatt masse bra som kan komme ut fra det. Assassin's Creed har jo fått historien totalt feil uansett, kanskje greit at noen prøver å rette det opp. :)

Lenke til kommentar

WORD!! Det er nesten ingen templar spill ute, The First Templar teller så vidt.. og AC serien, som er en fantastisk serie, men som Hr. Jenssen sier, historien er helt feil og det værste er at fordi spillet i seg selv er så naturtro (og har masse historisk informasjon) så tror mange av disse stakkars gamerne der ute (spesielt amerikanerne) at det er sånn tempelridderne var... Jeg begynner nesten å grine hver gang jeg leser en kommentar på youtube om tempelridderne skrevet av en gamer, og den stakkars idioten refererer til AC serien som sin kilde....

Lenke til kommentar

Brennheit action i middelalderen.

 

Les hele saken

 

selv skulle jeg gjerne sett at de laget ett spill hvor man historisk riktig fulgte korstogenes ferd, og for ikke å gjøre det for ensformig legge inn forskjellige måter å gjøre "oppdragene" på. slik som man ofte har opplevd i "Battlefield" og "Call of Duty" spillene, hvor man blander mellom åpen kamp, stille sniking rundt fienden med minimale dødsdfall og liknende. helst at de også leker seg litt hvor vi må utføre "oppdraget" på veldig uordinære og spennende måter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Brennheit action i middelalderen.

 

Les hele saken

 

selv skulle jeg gjerne sett at de laget ett spill hvor man historisk riktig fulgte korstogenes ferd, og for ikke å gjøre det for ensformig legge inn forskjellige måter å gjøre "oppdragene" på. slik som man ofte har opplevd i "Battlefield" og "Call of Duty" spillene, hvor man blander mellom åpen kamp, stille sniking rundt fienden med minimale dødsdfall og liknende. helst at de også leker seg litt hvor vi må utføre "oppdraget" på veldig uordinære og spennende måter.

 

Savner også historisk korrekte spill som de ikke dytter inn jalla magi (demonform wtf?!).. Hvorfor er det ingen spill som følger ett felttog som det første Korstog, eller romernes felttog gjennom Frankrike og Spania, det var masse kamper og mer enn nok action til å lage ett spennende spill, samtidig som de kunne utnyttet muligheten til å skildre forholdet mellom soldatene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...