Gå til innhold

Skyward Sword går tilbake til begynnelsen (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det virkelig noen som bryr seg om hvordan spillene henger sammen? For meg er det som med Final Fantasy, en ny legende hver gang som jeg er så heldig å ta del i!

 

Tja. Personlig synes jeg det er interessant å se sammenhengen mellom spillene. Jeg anbefaler at du ser denne videoen http://www.gametrailers.com/video/zelda-retrospective-the-legend/15194

Endret av chelatoth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg fælt til dette. Håper bare ikke hypen min blir drept av utsettelser, generasjonsskifter og konsollkonverteringer slik som med twilight princess . For all del, de må jo ta den tiden de trenger for å lage et optimalisert produkt, men håper lanseringsrommet holdes (noe som lover godt siden de påstår at spillet er ferdig).

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Jeg hater videoavspilleren deres! Den har ALDRI funket hos meg. Bruker Chrome, og ja, den er oppdatert.

 

Hei!

 

Da hadde det vært veldig flott å få vite hva det er som skjer og hvilke symptomer du ser; vi leverer video spesialtilpasset for Chrome og Firefox4 slik at den skal kunne spilles av rett i browser uten bruk av Flash eller andre plugins. Om det er noe som trøbler her vil jeg veldig gjerne vite om det :-)

 

Skjermbilder, versjonsnumre, om quicktime dukker opp, andre ev. nyttige ting vil hjelpe. :-)

 

Andre som har problemer må gjerne sende meg det samme!

 

Ingen lyd på videoen? Eller er det noe feil her...

 

Videoen skal ha lyd, men da hadde det vært nyttig med nettleser og nettleserversjon, samt om du har noen plugins installert eller andre ting som kan ta over.

Lenke til kommentar

vent vent skal dette være før ocarina of time???

 

ser bare eit problem, denne linken skal være fra før ocarina of time men er åpenbart mye eldre ein du er i ocarina of time? følelse at vi vil bli servert lorelol men får see korleis det blir.

 

hadde likt bedre at die bare hadde lagd ein annen multivers link , men dette ser ganske bra ut;)

Endret av RoaRawR
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Syns fuglene de flyr på og Skyloft hadde et veldig barnvennlig preg, for barnevennlig, på grensen til det feminine (i mangel av bedre ord). Men når gameplay ble vist kjente jeg det kriblet i magen av glede og spenning.

 

Min Wii skal altså igjen bli brukt til noe annet enn klassikere fra Wii Shop.

Wiiiii!(?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...