Gå til innhold

Halo 4 kunngjort på E3 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sony har kanskje blitt hacket i år, men de klarer i det minste å holde på hemmelighetene sine. :p

 

Det blir spennende å se hvordan 343 industries har tenkt å videreføre Halo-serien. MS har jo ansatt folk fra f. eks Bungie, id, Gearbox, Pandemic og Kojima Productions. Mest sannsynlig vil det være trofast til serien, men vi kan jo håpe på at 343i kan tilføre nye impulser til konseptet.

Lenke til kommentar

PSN+ og PSP Go ble vel òg avslørt en del før sin tid, men kjedelig for MS at dette skal skje nå - holdt det hemmelig fra offisielt hold helt til tre timer før konferansen. Kjenner jeg gleder meg, though! Skal ikke legge skjul på at jeg er blodfan av serien, så gleder meg vannvittig mye! Krysser fingrene for 4-spiller coop over nett for Halo: CE :-)

Lenke til kommentar

Kan jo være mye annet enn Halo 4. Litt spesiellt at dere lager en artikkel om det så raskt. Fail om det viser seg å være noe annet enn Halo 4.

 

Hadde du giddi å gått inn på Eurogamer ser du att det står direkte "Halo 4 is on the way".. kan ikke tolkes på så mange måter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Alle har hatt en mistanke om Halo 4 pga den rare slutten i nr 3. En nyversjon av eneren bør det komme for grafikken er så utdatert at det er uspillbart omtrent på en ny maskin. Så gleder meg til å spille gjennom eneren igjen men med rå grafikk denne gangen.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Burde være et Halo 4, kan ikke avslutte serien slik nr 3 sluttet.

 

Synes Nr 3 sluttet ganske greit, fikk liksom en fin "sirkel slutt" med at han krøp inn i den Cryo-chamber greia. Trodde også at Halo 3 skulle være det siste, er det ikke det som har blitt sagt hele tiden? "Vi kommer til å lage flere Halo spill fra universet, men halo 3 blir det siste i serien?", "Finish the fight!" Helllooo?

 

Edit: Hadde jo mistanke om en firer selv da, men trodde de skulle vente en del år. I vertfall til Next - gen konsollene. Tror ikke de klarer å få like mye styr rundt spillet som halo 3 hadde hvis de slipper det ut for tidelig. Vi så jo hvordan det gikk med Reach.(Glem den siste setningen der :whistle: )

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

hmm.. nei takk.

Nei takk til Halo 4,5 og 6 også, 343 studios stresser releases for mye, Bungie hadde tatt seg god tid, ikke lansert 3 spill samtidig, da kutter du liksom ned på development-tiden ganske heavy.

Lulwut. De har ingen planer om å utvikle Halo 4, 5 og 6 samtidig. :p Det at Halo 4 er starten på en ny trilogi betyr bare at de har skrevet historien til de kommende spillene. 343i kommer selvsagt til å fokusere på et spill av gangen.

Lenke til kommentar

Ser på et intervju med Frank O'Connor nå, og han sier man kan bytte i mellom den originale og nye grafikken i Combat Evolved Anniversary med et knappetrykk, og at fysikken er den samme som i det originale. Ser frem til mer warthog-bouncing! Det skal også være et firefight-kart, satt på en passende bane. Gjetter på The Library, for de som kjenner banen.

Lenke til kommentar

Ben Croshaw fra Zero Punctuation hadde rett når han hadde sin review av Halo Reach.

 

"I do respect Bungie for so firmly drawing a line under their popular series, which sits just above "refuse a second helping of pancakes" on the list of things George Lucas will never do. But anyone who thinks this is the last we'll see of Halo clearly has no ambitions of joining the Microsoft game division strategic planning department. I'm sure they'll be stashing this particular elderly corpse in the crawlspace and cashing its pension checks long after Bungie have tottled off to make their long-awaited sequel to Oni."

 

Bungie avsluttet serien, Microsoft skal fortsette å melke serien lenge etter at kua er blitt et kadaver.

Lenke til kommentar

Litt skeptisk til at de annonserer Halo 4,5 og 6, men så lenge de ikke rusher ett spill ut vært år og faktisk lager solide spill så kan det bli interesant. Jeg liker Halo historien og spillene, men at de allerede sir at det kommer 3 spill til blir vel litt i overkant... ? Blir litt sånn "Hei vi har planer om å melke serien og vi sier det med en gang før noen andre".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...