Gå til innhold

Legendariske spillserier i HD (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres bra ut. Sammen med samlepakken til SOTC/ICO betyr det at mange av de aller beste PS2 spillene får en HD-oppgradering. Likevel hadde ikke en god bakoverkompatibilitet-funksjon vært å forakte, da brorparten av PS2 spill aldri vil se en HD-oppdatering.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Får meg til å lure på om det var noe sjakktrekk å kjøpe MSG 1, 2 og 3 til de orginale platformene for ikke så alt for lenge siden -.-

 

Ikke syns jeg de var spesielt bra heller, når det kom til stykke. Men pytt, pytt. Kjekt for fansen i det minste ^.^v

 

Alltid koselig å få spilt orginalversjonene da!

Lenke til kommentar

Herlig. Men det var litt rart at MGS1 ikke var inkludert. Uansett, skal nok ha den pakken.

 

Ja, veldig rart. Fordi MGS 1 er jo det beste spillet i serien etter min mening etterfulgt av sons of libery! :roll:

 

Er det egentlig så rart da? Enern ligge jo uansett på Playstation Network nå. Er vel vanskelig å gjøre så mye med grafikken til enern uten å endre spilet totalt, spillet er jo fra Playstation 1. Hadde vel blitt litt som den versjonen som kom ut på Gamecube (The Twin Snakes), en dårlig remake. Er egentlig glad for at de bare lar enern være som den er, den er jo historie!

 

Uansett, sykt digg å få bekreftet disse ryktene! Gleder meg til endelig å få spille gjennom Metal Gear Solid serien! Håper de klarer å få det til like bra som på God of War Collection, både bedre grafikk og høyere fps!

Endret av kristian04
Lenke til kommentar

Sjekk ut dette! Nå gleder jeg meg bare enda mer!

http://www.thesixthaxis.com/2011/06/03/more-metal-gear-solid-hd-collection-details-emerge/

 

Versjonen av MGS3 vil heldigvis være den i Subsistence, så vi slipper den spesielle kameravinkelen. Det er Bluepoint Games som porter spillene, de samme som gjorde det med God of War Collection. Både MGS2 og MGS3 vil også gå på 60 frames per second, det dobbelte av originalversjonene (ihvertfall i forhold til MGS3)! Peace Walker HD skal visst føles som et "helt nytt spill"! Dette er et garantert kjøp for meg ass! :D

Endret av kristian04
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...