Gå til innhold

Sjekk ut våre nye mobilsider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper dere utvikler android appen til å kunne surfe nettsidene inne i appen. Synes det er tungvindt å må åpne en app kun for å åpne app nummer to. Slike snarvei apper er egentlig overflødig da det er mer brukervennlig å bruke bokmerke funksjonen i nettleseren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Bruker mobilapp nå, og sider som linkes til tek.no blir kkke i mobilformat sånn som hardware.no?

Kommer heller ikke inn på noen linker på audiovisuelt.

Lenke til kommentar

Håper dere utvikler android appen til å kunne surfe nettsidene inne i appen. Synes det er tungvindt å må åpne en app kun for å åpne app nummer to. Slike snarvei apper er egentlig overflødig da det er mer brukervennlig å bruke bokmerke funksjonen i nettleseren.

 

 

Dette er jeg helt enig! Dette er noe dere sterkt burde vurdere, da hadde jeg helt klart blitt mye mer aktiv på sidene deres via mobilen.

Lenke til kommentar

Mobilsidene deres funker ikke med Nokia 3510. Telefonen har jo støtte for WAP og skjermen er mer enn stor nok med sine 96x65 piksler. Iphone har tross alt nesten samme oppløsning, bare med en ekstra null bak hvert tall.

nå er det snakk om mobil netsidder ikke wap netsider. :p

Lenke til kommentar

Mobilsidene deres funker ikke med Nokia 3510. Telefonen har jo støtte for WAP og skjermen er mer enn stor nok med sine 96x65 piksler. Iphone har tross alt nesten samme oppløsning, bare med en ekstra null bak hvert tall.

 

Bruker du fortsatt 3510 så er et diplom på vei i posten :p

Lenke til kommentar

Håper dere utvikler android appen til å kunne surfe nettsidene inne i appen. Synes det er tungvindt å må åpne en app kun for å åpne app nummer to. Slike snarvei apper er egentlig overflødig da det er mer brukervennlig å bruke bokmerke funksjonen i nettleseren.

 

 

Dette er jeg helt enig! Dette er noe dere sterkt burde vurdere, da hadde jeg helt klart blitt mye mer aktiv på sidene deres via mobilen.

 

Vi jobber med en forbedret utgave av Android-appen. Takk for innspill!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...