Gå til innhold

Epic avduker mobilspill (iPhone)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke dumt, ikke dumt. Men som skjer så alt for ofte har gamer.no skribentene nok en gang slengt med uproffe personlige meninger som ikke bidrar til noe som helst.

Jeg syntes det er helt greit at skribentens mening kommer frem, men da må kritikken ha en viss glimt i øyet eller humor, hvis ikke ser det bare bittert ut.

 

Sorry for at jeg er så sur, men det virker som om det blir mer og mer av det her på siden og det gir et litt half-assed inntrykk på en ellers flott nettside.

Endret av azper
Lenke til kommentar

Hva er det som stryker deg mot hårene med denne artikkelen, egentlig? Er det klassifiseringen av dette spillet som blant de peneste håndholdte spillene der ute? For det er da et uomtvistelig faktum, og har vært det siden Epic Citadel ble sluppet. Det eneste som kan sies å ha vært i nærheten i det siste er jo id Softwares Rage-demo. De få subjektive innspillene her er høyst kosmetiske, og er ment å gi teksten mer liv.

Lenke til kommentar

Jo, "Epic Citadel".

 

Mobilspill blir aldri noe stort uansett. At de gidder å utvikle spillene og at dere gidder å skrive om de er forbi min fatteevne, for uansett hvor lang tid man legger i det ender spillet opp som et grasiøst dårlig makkverk.

 

haha.

Du har jo peil.

folka bak farmville er jo verdt mer enn EA alene, det er svartens så mye penger i "mobilspill" ;)

Lenke til kommentar

Folk som deg er helt grusomt irriterende. Teknisk inkompetente idioter som sitter og kommenterer tull på artikler fordi de tror de er så jævlig mye bedre enn alle andre.

 

Farmville er ikke et mobilspill. Kthxbye.

 

Gå og ta deg en runk til Steve Jobs eller noe.

 

Men det eksisterer på iOS til tross for at det ikke er et mobilspill... http://itunes.apple.com/us/app/farmville-by-zynga/id375562663?mt=8

 

Men joda, mobilspill selger godt og tjener penger på det: http://www.product-reviews.net/2010/11/03/angry-birds-for-iphone-sales-over-10-million/

Lenke til kommentar

Selv er jeg av den oppfatning at alle andre plattformer enn PC stort sett er verdiløse, men jeg hisser meg ikke opp hver gang Gamer.no skriver om konsollspill for det.

Jeg stiller meg på samme linje som Ghaundan, er det populært og har et marked, så skulle det bare mangle at det ikke kom artikler om det.

 

Og dere som tar det som en personlig fornærmelse at Iphone i det hele tatt får omtale; grin meg ei elv! Ingen er interessert i sutring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...