Gå til innhold

Epic avduker mobilspill (iPhone)


Anbefalte innlegg

Har ikke sagt at popularitet skal være avgjørende kriterie for mengde, voldsomt til meninger som skulle tilegges meg. Saker er vel gjerne at gamer ikke skriver artikler kun rettet mot meg, eller deg. Er det spill relatert og de har tid til å prioritere det så burde det være med. Popularitet er en grei kriterie for å lage en sak siden det vil nå svært mange, utvikling/nyvinnig/innovasjon er en annen.

 

Og dette er en sak om ett tydeligvis meget avansert mobil spill. Saken om farmville finnes som mobil spill eller ikke er vel også ganske greit avklart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh, da er det jeg som har misforstått. Beklager. Ser ut som standarden på diskusjonene på gamer har gått ned litt i det siste. Har hatt og sett svært mange gode diskusjoner her, hvor både skribenter, butikk ansatte og jeg mener til og med noen som jobber som utvikler har deltatt. I det siste derimot har man fått beskjed om å runke til menn med turtle necks og diverse andre sjarmerende utsagn.

Lenke til kommentar

Jeg finnes egentlig ikke uenig, men hvis kriteriet kun er popularitet, så burde det jo nettopp være langt mer farmville eller lignende relatert stoff på siden? Tydeligvis går det en grense et sted.

Sant det. Muligens fordi Farmwille (og tilsvarende browserspill) er mer Tamagotchi enn noe annet?

 

Sammenlign med feks Bejeweled som er omtalt i en hurv med artikler.

Bejeweled er også langt på vei et "husmorspill", men det krever i alle fall litt ferdigheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...