Gå til innhold

Romvesen-angrep på jorden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha lest litt på nettsiden deres ser dette veldig lovende ut. Siden det ikke er noe in-game bilder var det bakgrunnshistorien som imponerte meg mest. Ser ut som de har tenkt ut en plausibel forklaring på hvorfor geoscape delen av spillet fungerer som den gjør.

 

Men det ser ut som dette er rimelig tidlig i utviklingsfasen fortsatt, så vi får se hva det egentlig blir til.

Lenke til kommentar

Leste om dette etter den ble nevnt i X-com tråden (der gamer.no fikk inspirasjon til å sjekke opp? i så fall, fantastisk :D) og startet umiddelbart opp UFO: Aftershock. Kanskje jeg tar ufo:aftermath etterhvert. Eller de gode game X-com...

 

Syns slike spill er geniale, håper de greier å levere :)

Lenke til kommentar

Var ikke fritt for at rakettkastere var litt vel dødelige i Aftermath, nei. Men da hjalp det å ha et par soldater på 'decoy'-duty med oppgave å kun springe frem og tilbake for å tiltrekke seg ild, mens resten fikk skutt i fred på litt avstand. Er soldatene raske nok kan man springe unna treffpunktet for rakettene og dermed unngå å ta skade.

Lenke til kommentar

Noen syns kanskje mye saving er juks, men slik spiller jeg denne serien :)

 

Jeg sleit litt med å angripe telepat baser i begynnelsen inttil jeg begynte å teppebombe med granatkasterne...da ble det for enkelt. 2 stk med grantakastere og fullt opp med ammmo. Herlig blanding incendiary og explosive.

 

On topic. Dette skal jeg følge med på.

Har dere prøvd Extraterrestials?, 2rn kommer i 2011 dersom jeg ikke husker feil. Her er det turbasert, ikke pausbar realtid.

Historie, karakterer og grafikk er litt tynnere desverre.

Allikevel et spill som bør prøves av fans.

Lenke til kommentar

Har kjøpt Extraterrestrials for en tid siden, men det ligger et stykke nede i backloggen min av spill. Kommer nok til det etter hvert!

 

Problemet var gjerne når man ble beskutt i iløpet av de første 3 sekundene :p

 

Men men, har koset meg med ufo:aftershock i helgen. Sniperne begynner å bli ganske ekstrem på skaden og nå, så da er det bare fryd og gammen.

 

Hehe, for eksempel et av spesialoppdragene i Area 51. Var ikke fritt for at det ble litt 'Benny Hill Show' over det hele med mye løping omkring og raketter alle veier. :)

 

EDIT: Extraterrestrials 2 hjemmeside: http://www.ufo2extraterrestrials.com/

Endret av Kharan
Lenke til kommentar

Kjenner til den, sitte å be/håpe om at en person får skutt mens man kjører i halv speed og nistirrer etter raketter ;P good times ^^

 

Men syns faktisk slike spill er utstyrlig morsom, ofte er jeg veldig kjedelig i tropp oppsettet mitt, riflemen over hele. Men noen ganger slår jeg til med karate mestre med katanas, eventuelt hagler (ninja hagle?) og slår til i nærkamp. Og psionics som tar over vedkommende med rakett kaster og sprenger lagkameratene sine.

Lenke til kommentar

Dette er gode nyheter, har liten tro på fps x-com. Eller, det kan nok bli et ganske underholdende spill for de som liker fps, men at det kommer til å gi noen så mye innen x-com tviler jeg på.

 

Synes Extraterrestrials er et ganske ok ufo spill, i allfall nå med gold edition.

 

Har pokker meg enda ikke kommet rundt ufo 2, sitter enda og sliter meg gjennom lange vanskelige missions, hater terror på skip!"#¤%&/(

 

Extraterrestrials 2 også på vei, jeg er så vanvittig glad at det forsatt finnes noen få selskaper som lager slike spill, garantert kjøp.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...