Gå til innhold

Gratis ekstramateriale til Splinter Cell (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, ekstra våpen i ett snikespill? I ett skytespill, gjerne, i ett stealth spill? Meh, gi heller gadgets, brett (yay!).

 

Det er jo ikke klassifisert som et snikespill lenger, men et tredje-persons skytespill med snikeelementer :) (av gamers anmelder)

Mark & execute fjerner dog hele poenget med spraying :huh:

Lenke til kommentar

håper at det gode gamle spies versus mercenaries kommer tilbake, Splinter Cell er ikke det samme uten...

For så vidt ingen dårlig idé, selv om jeg personlig ikke tar det så tungt. Jeg fikk det aldri helt til, syns det var steike vanskelig egentlig. Klarte (som regel) ikke å unngå å bli sett som spy, og så aldri noen spies når jeg var merc...Hadde mekanikken vært likere selve spillet kan det nok hende det hadde vært annerledes, jeg følte alltid at SvM virka for mye som et annet spill. Fikk aldri Splinter Cell-feeling av det, selv om det for så vidt var artig

Lenke til kommentar

håper det bare ikke er det som fulgte med i limited edition :o, blir så urettferdig hvis alle skl få det som andre har betalt ekstra for

 

Nei det hadde vært litt for teit :s

 

 

Savner Spy vs Mercs, men multiplayeren her var jo litt morsom for det om :)

Men Face off..den va litt teit. Idêen var god. Men så små trange baner. Fullt av respawnende vakter og du blir plassert helt random midt mellom dem :s Daua felre ganger pga jeg spawna på en vakt og to ><

Lenke til kommentar

Endelig noen som slipper ut ekstramateriele til spill gratis smile.gif

 

Håper du mener konsoller nå. PC har alltid hatt det.

 

Mark & execute fjerner dog hele poenget med spraying huh.gif

Spraying har aldri vært et spesielt aspekt i Splinter Cell. M&A er mer som en belønning for at du sniker deg rundt.

 

Kryss i margen!!!

 

11 innlegg i en UbiSoft-tråd uten at det er nevnt DRM!

 

Sånn, da var det gjort...

 

Dette er jo ett av eksemplene hvor en rimelig heftig DRM kan benyttes til noe positivt!

Hvorfor nevne DRM på et spill som til nå bare er tilgjengelig på 360? PC kommer 30.april.
Lenke til kommentar

Har aldri tidligere vært noe problem å kritisere noe som kommer, så ser ingen grunn til hvorfor man ikke skulle ha mulighet til det nå...

Jeg klager allerede nå over at 1. og 2. juledag kommer på en lørdag/søndag i år - og ser ikke noen grunn til å vente til romjula med å klage... :)

Lenke til kommentar

Har aldri tidligere vært noe problem å kritisere noe som kommer, så ser ingen grunn til hvorfor man ikke skulle ha mulighet til det nå...

Jeg klager allerede nå over at 1. og 2. juledag kommer på en lørdag/søndag i år - og ser ikke noen grunn til å vente til romjula med å klage... smile.gif

 

 

Vel - kan vel presisere ennå mer nøyaktig da at jeg IKKE er av de som klager over DRM.

Lese tråden på nytt? smile.gif

 

 

?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...