Gå til innhold

– Vil flytte grenser med MAG (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

256 spillere gjør ikke et spill bra....har vært i betan en god stund og det er et rimelig kjedelig helt standard fps spill egentlig. En har mulighet for å levle osv for å låse opp nye ting...men hva er pointet med det når spillet er kjedelig?

 

Bad Company 2 multiplayer betan var så utrolig mye bedre at det er nesten litt flaut for Zipper Interactive....

 

Skjønner heller ikke hva Zipper Interactive tenker med som slipper et spill som dette ut på denne tiden....dem burde ha ventet til dem store titlene som kommer nå har roet ned gale gamere der ute....nå idag blir MAG glemt fort...veldig fort.

Lenke til kommentar

Mellom både Modern Warfare 2 og Bad Company 2 er uten tvil et utrolig vågalt tidsrom å lansere ett nytt spill på. For ikke å snakke om Mass Effect 2 og Bioshock 2 også. Jeg tror egentlig ikke noen spill i samme sjanger overhodet burde bli sluppet i denne perioden, da det sannsynligvis vil føre til at det blir oversett.

 

Blir spennende å se om de likevel klarer å dra til seg "nok" oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

256 spillere gjør ikke et spill bra....har vært i betan en god stund og det er et rimelig kjedelig helt standard fps spill egentlig. En har mulighet for å levle osv for å låse opp nye ting...men hva er pointet med det når spillet er kjedelig?

 

Bad Company 2 multiplayer betan var så utrolig mye bedre at det er nesten litt flaut for Zipper Interactive....

 

Skjønner heller ikke hva Zipper Interactive tenker med som slipper et spill som dette ut på denne tiden....dem burde ha ventet til dem store titlene som kommer nå har roet ned gale gamere der ute....nå idag blir MAG glemt fort...veldig fort.

 

Satt med AKKURAT samme inntrykket som deg. 256 spillere er konge, men når resten av gameplayet er bare kjedelig så kunne det like vært 16 spillere. Omgivelsene, modellene, lydbildet. Alt var bare grått og kjedelig. Virket som målet dems var bare å ha mest mulig spillere på en server, så dreit dem i alt annet.

 

Dette tror jeg kommer til å floppe noe enormt med tanke på kvaliteten bak MW2, Mass Effect, BFBC2 og mange andre spill.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Nå har jeg hørt om både å "flytte grenser" og å "sprenge grenser", men å "dytte grenser" var ganske nytt for meg. :hmm:

 

Uansett, som resten over her påpeker, det hjelper lite å ha 2^8 spillere når spillet virker lite engasjerende.

 

Vi ønsket på ingen som helst måte en Battlefield-type opplevelse hvor du løper eller kjører i lange tider før du kommer til moroa...

Synd, fordi Battlefield er i det minste gøy. Vil jeg spille en twitch-shooter så spiller jeg heller Quake Live.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt både MAG-betaen og BF:BC2-betaen. For meg kommer BC2-betaen ut som den klare vinneren. Det spillet var fantastisk gøy, spilte det på en råten VPN-linje på studentboligen min. Dette førte til at jeg datt ut hvert 10minutt, likevel logget jeg på gang på gang for å spille. Håper dette virkelig knuser MW2.

Lenke til kommentar

Er allergisk mot konsollbaserte fps'er. Jeg utvikler ekstremt kontroller-hat og får en merkelig lyst til å knuse konsollen men en relativt massiv slegge.

Denne allergien vil nok koste meg for mye til at jeg kan anskaffe meg et fps-spill desverre.

 

Men fra spøk til revolver, å si at BF-følelsen er noe de absolutt ville unngå pga store områder er jo å skyte seg selv i den virtuelle leggen. Når kartene er av BF2-størrelse vil det uansett bli møtepunkter hvor en kan mølje så mye en vil eller en kan ha fine og oversiktelige kamper i et stort område hvor tankser, fly, helikopetere og annet snusk kan slåss så fillene fyker.

Skulle gjerne sett at dette kom til pc også da jeg ikke har, som nevnt tidligere, sansen for fps på konsollen min.

 

Har ikke testet MAG så mine meninger her er synsing og tanker basert på uttalelser, skriverier og annen info vedr. spillet.

Endret av Phydeos
Lenke til kommentar

er litt splittet på denne her, spillet har et flott konsept og alt så er veldig spennende, men prøvde den beta'en på ps3-en og var ikke særlig imponert, kan vært de lange køene for å komme inn i spillet. men eg skal nok gi det en sjanse til så gleder eg meg til anmeldelsen fra gamer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...