Gå til innhold

Ingen brillefri 3D-TV de neste 10 årene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om ikke brillene forsvinner, så blir 3D en hype.

 

Jeg foretrekker heller briller, enn de formidable ulempene med brillefri 3d.

 

AtW

 

Jeg som brille bruker er ikke fornøyd med å ha 3D briller oppå de andre brillene, og shutter-brillene gir meg hodepine etter en stund.

 

Derimot de brilleløse skjermene som er vist frem til nå er ikke noe å statse på, men teknologien må gå framover så det er kun starten av en ny teknologi det vi har sett fram til nå.

Lenke til kommentar

Om ikke brillene forsvinner, så blir 3D en hype.

 

Jeg foretrekker heller briller, enn de formidable ulempene med brillefri 3d.

 

AtW

 

Jeg som brille bruker er ikke fornøyd med å ha 3D briller oppå de andre brillene, og shutter-brillene gir meg hodepine etter en stund.

 

Derimot de brilleløse skjermene som er vist frem til nå er ikke noe å statse på, men teknologien må gå framover så det er kun starten av en ny teknologi det vi har sett fram til nå.

 

Hvordan skal man ordne innsynsproblematikken? Det er det som er hovedproblemet, og jeg har vanskelig for å se hvordandet kan bli løst.

 

AtW

Lenke til kommentar

Om ikke brillene forsvinner, så blir 3D en hype.

 

Jeg foretrekker heller briller, enn de formidable ulempene med brillefri 3d.

 

AtW

 

Jeg som brille bruker er ikke fornøyd med å ha 3D briller oppå de andre brillene, og shutter-brillene gir meg hodepine etter en stund.

 

Derimot de brilleløse skjermene som er vist frem til nå er ikke noe å statse på, men teknologien må gå framover så det er kun starten av en ny teknologi det vi har sett fram til nå.

Jeg bruker selv briller og jeg har absolutt ingen problemer med de aktive 3D-brillene til Samsung, spesielt ikke de som går på batteri og ikke kan lades opp. De er store nok til at de passer utenfor brillene mine uten at det irriterer og små nok til å ikke være plagsomme å ha på seg.

 

Det at du får hodepine etter kort bruk er jo selvsagt beklagelig. Jeg vet ikke om det er forskjell på de forskjellige TV leverandørene på dette punktet også siden jeg bare har erfaring med Samsung 3D-tv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...