Gå til innhold

Android 2.3 på alle Desire-modeller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og HTC Hero *fikk* jo faktisk til slutt android 2.1-oppdateringen. Det betyr jo ikke nødvendigvis at HTC kommer til å oppdatere Desire-serien med det første. Regner med de kommer til å gjøre som med Hero - utsette og utsette og utsette, til folk går lei... og når de aller fleste er lei og har kjøpt ny telefon, slippe en half-assed oppdatering bare for å "holde ord".

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Jeg har fått mail fra HTC Norge som beklager mye frem og tilbake vedr. Android 2.3 til Desire.

De venter at 2.3 kommer ut innen et par uker. Det betyr altså at den kommer, da jeg har sett nettsider som mener at det ikke kommer 2.3 til Desire alikevel.

 

Dette er til Desire telefonen som ikke heter noen bokstaver eller ord i tillegg til Desire.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Jeg vet at den kommer, problemet er at den skulle vært her i midten av mai. Som snart er to måneder siden.

 

Ja, venter selv på dette. Når HTC svarer i løpet av uka som kommer (dvs. 4.-10. juli) i mail, så bør den jo virkelig vær like rundt hjørnet.

Jeg ble litt usikker pga. påstander fra andre nettsider (ikke i diskusjonsforum) at 2.3 ble droppet og HTC trakk tilbake tidligere lovnad om 2.3.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...