Gå til innhold

Sniktitt: HTC Desire S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt lite nytt spør du meg. Som det skrives er det små endringer og forbedringer fra dagens Desire. Jeg som har "gamle-Desire" ser ingen grunn til å bytte pga denne telefonen. Blir uansett spennende å se hvilket prisnivå den legger seg på.

 

Skulle jeg valgt en av de nye HTC telefonene, hadde jeg nok holdt en knapp på Incredible S. Den får 4' skjerm, noe som er passelig for mine lommer. Tror nok uansett at den gamle telefonen får holde litt til.

 

Hva er egentlig greia med å legge S til i navnet? Fra før har iPhone og Samsung gjort dette. Hva med å tenke litt nytt?

Lenke til kommentar

Håper de får ut en versjon med fysisk qwerty litt raskere denne gangen enn med Desire Z

Tror desire Z er qwerty versjonen av denne, heller enn originale desire.

 

Dette blir en bra telefon hvis den prises riktig (bør ligge rundt 3000) og kommer ut i rimelig nær fremtid. Men den kan på ingen måte konkurrere med de nye dobbelkjernetelefonene. Regner med HTC må vente på quallcom sine dobbelkjerne CPUer.

 

 

jeg tipper samme prisklasse som gamle desire når den ble lansert.

Ville være skuffende, da er eneste salgsargumentet at den har android 2.3. Det har skjedd mye i android markedet siden lansering av desire, men ikke så mye er skjedd med denne modellen.

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar
Hvordan kan noe så skamfullt som en enkel-kjerne bli årets mobil når det finnes doble kjerner?

 

Dette er ei heller toppmodellen til HTC. Neste toppmodell fra htc er garantert kjappere enn 1ghz. Ville heller hatt en 1.3+ghz cpu enn dual core da android ikke må tilpasses en enkeltkjerne prosessor.

Lenke til kommentar

selv om cpu-en har samme klokkehastighet betyr det ikke at den er ganske mange prosent kjappere. hver genrasjon ARM har ganske store ytelsehopp syntes jeg.

 

Er ikke neste generasjon fra ARM, det finner du kun i dobbeltkjernemodellene(unntatt quallcom sin). Forskjellen består stort sett av langt bedre GPU (men fortsatt ikke like rask som samsung/nVidia) og 45 nm. prod. teknikk. Greit nok at det er vesentlige forbedringer, men ikke noe som skiller seg ut i dagens marked og ikke noe mer enn det som er i Desire Z og HD.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...