Gå til innhold

Sniktitt: HTC Desire S


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-7WbUbXyU

Har planer om å skaffe meg Desire, men lurer på om jeg skal vente på denne. Noen som tror det er en god idé, i og med at jeg per i dag har en fungerende mobil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dual core eller ikke. Desire s har fått kritikk på diverse fora og nettsider for mangel på tokjerneprosessor. Dette blir helt feil. Htc har gjort mange gode trekk med desire s. Aluminiumkropp og tilnærmet lik innmat som desire hd i samme størrelse(litt mindre faktisk) som desire. Gingerbread som desire s kommer med er mer optimalisert for spill ved at den prioriterer det aktuelle spillet foran andre prosesser. Med mindre man ikke ønsker en kraftig skrytemaskin i lomma som kan skilte med hele to prosessorkjerner og åttekjerners grafikkkort, vil desire s holde for de fleste.

Dog synes jeg htc kunne brukt enn litt mer super duper skjermteknologi og muligens dyttet inn åtte megapiksler...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Stusser litt på "vitsen" med modellen.

Det er vel i praksis en HTC Desire HD med mindre skjerm?

 

Ellers, ang. "testen"

Desire HD skjemmes noe av inntrykket av de tynne lukene for batteri, SIM-kort og minnekort. Ingen av disse ser helt ut som om de hører hjemme der de skal være. På Desire S merker vi ingenting til slike problemer.

 

Jeg var selv utrolig redd for å knekke den luken til batteriet, da den ikke løsnet øverst først.. Men etter jeg fikk den av i en bit, var det ikke noe problem.

 

Jeg sitter med generell høy kvalitetsfølselse over HTC Desire HD. Den er tung og SVÆR! Nesten litt svær.

 

Når jeg tenker over det, kan det være at denne nye HTC er bedre for noen. Jeg er alltid redd for å miste desire hd hver gang jeg tar den inn/ut av lommen.

 

Skal sies jeg kom fra X10 Mini til Desire HD, så overgangen i str og vekt var jo enorm :-P

 

Men når jeg holder den i hånden og holder på med f.eks. wordfeud eller surfer på nettet med flash, m.m., er str og vekt fort glemt.

 

Dog., burde kanskje HTC lansert de nye med dual core? Dunno... Jeg hadde i alle fall kjøpt meg en lg x2, om jeg skulle kjøpt noe av det som er ute nå..

 

2.3 tror jeg kommer til desire hd i slutten av denne måneden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...