Gå til innhold

Har Nokia E6-00 trykkskjerm?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At den har låseknapp er en ting. At den mangler valg-knappene _alle_ smarttelefoner fra Nokia uten trykkskjerm har hatt opp gjennom tidene gjør det ganske åpenbart at denne har trykkskjerm.

 

Rart at både dere og Engadget overså det.

 

PS: Er det greit om jeg forveksler den med C6-03?

Endret av genser
Lenke til kommentar

At den har låseknapp er en ting. At den mangler valg-knappene _alle_ smarttelefoner fra Nokia uten trykkskjerm har hatt opp gjennom tidene gjør det ganske åpenbart at denne har trykkskjerm.

 

Rart at både dere og Engadget overså det.

 

PS: Er det greit om jeg forveksler den med C6-03?

 

Det har du rett i. Poengtert i artikkelen nå.

 

Sjansen for at man forveksler C6-00 med C6-01 som vi allerede har testet er betydelig, så det er vel ikke feil å nevne det i samme åndedrag som man nevner navnet.

Lenke til kommentar

Det er en ny kar fra Nord-Amerika som synes Nokia ikke er konkurransedyktige. Det kunne jeg si på forhånd - og det sa jeg - med en gang jeg hørte at Nokia hentet inn en leder fra det markedet i verden der Nokia står svakest.

 

Det jeg var redd for/fortsatt tror er i ferd med å skje, er at den nye ledelsen behandler hele Nokia på bakgrunn i hva de vet om Nokia i USA/Canada. Grunnen til dette er at det virker som om prosessen med å åpne opp Symbian^3 og sentrere seg rundt Qt er oversett i disse uttalelsene. Kun MeeGo er nevnt som utvikling, men den offisielle policien til Nokia er jo at Symbian^3 er et stort skritt framover.

 

Det er likevel helt åpenbart fra dette forumet og media, at ingen kunder eller kommentatorer egentlig ser forskjell på Symbian S60 og Symbian^3. Så da er kanskje alt arbeidet de har gjort de siste to årene med å lage en ny, åpen plattform og basere det på Qt, helt bortkastet. Det kom til startstreken, så skutt ned av egen leder.

 

Nokia har ødelagt merkenavnet Symbian så mye at det nok var en tabbe å ikke presentere den nye versjonen som noe helt nytt. I praksis ER det helt anderledes enn før - for utviklere.

Lenke til kommentar

Det er en ny kar fra Nord-Amerika som synes Nokia ikke er konkurransedyktige. Det kunne jeg si på forhånd - og det sa jeg - med en gang jeg hørte at Nokia hentet inn en leder fra det markedet i verden der Nokia står svakest.

 

 

 

Tja. Personlig tror jeg Nokia har alt å vinne på å kaste både Symbian og Meego, og heller satse på win7 og/eller Android. Og det er ikke bare i USA symbian svikter, det er et globalt fenomen. Men nå ser det ut til at de tar grep, og kaster både symbian og MeeGo!

http://mobilen.no/wip4/meego-skrapes/d.epl?id=49483

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...