Gå til innhold

Iriver avslører sin nye DAP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en iriver (H120) jeg kjøpte i 2004. Bruker den fortsatt, og etter seks og et halvt år er batteriet fortsatt nesten like godt som nytt. Har lagt inn rockbox på den, og den støtter så godt som alt av formater (unntatt diverse DRM-greier, og filmer såklart, siden den ikke engang har fargeskjerm :p )

 

Hva er egentlig problemet med FAT32 på en slik sak?

Lenke til kommentar

Tror det er litt hipps om haps med spillerene til iriver om de har støtte for UMS. I følge nettsiden deres har multimediaspillerene det ikke. Før kunne man laste ned en egen firmeware for UMS.

Vet ikke om de har dette enda. Jeg har hatt to spillere fra Iriver og er godt fornøyd med de.

Lenke til kommentar

Har en iriver (H120) jeg kjøpte i 2004. Bruker den fortsatt, og etter seks og et halvt år er batteriet fortsatt nesten like godt som nytt. Har lagt inn rockbox på den, og den støtter så godt som alt av formater (unntatt diverse DRM-greier, og filmer såklart, siden den ikke engang har fargeskjerm :p )

 

Hva er egentlig problemet med FAT32 på en slik sak?

 

Med mindre noen har FLAC-filer på større enn 4GB så skal ikke det være noe problem. FAT32 skal være nok av ytelse til en MP3-spiller, samt at det er kompatibelt med alle platformer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...