Gå til innhold

Black Ops tar igjen Modern Warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Black Ops kan ikke bare påberope seg tidenes største lansering innen både film, bøker og spill, spillet tok også igjen storebror Modern Warfare 2 sist uke og ble det mest spilte spillet på Xbox Live.

 

Flott, så får vi se hvor lenge Treyarch gidder å gjøre noe annet enn å porte rett over til PC neste gang :hmm:

Lenke til kommentar

MW2 var MYE bedre i starten. Tviler ikke på at Black Ops er bedre etter et par måneder, men det er _nå_ jeg vil spille, og da er det ikke noe særlig med all den laggen.

 

Det verste er jo at dette spillet lagger _for alle_. Det er ikke fordi jeg har en dårlig pc, men fordi 3arc gjør ett eller annet feil. Unødvendig kaller man sånt.

Lenke til kommentar
Tviler ikke på at Black Ops er bedre etter et par måneder,

 

Hvorfor det? Patcher? Hah. Hotfixes? Right. Hacker-ban? Du er morsom.

 

Gratulerer som eier av et nytt spill fra Activision, utgiveren som rett og slett gir faen.

 

MW2 var en flopp fra helvete, at folk ikke lærer skjønner jeg ikke.

 

gjør ett eller annet feil.

 

Du ryker av teknologisk kompetanse.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Definer "ikke lagg". Er alt >30 fps 100% av tiden? Er lyden helt jevn?

 

Hva slags datamaskin har du, og hva slags innstillinger bruker du?

 

FPS og lyd har da ingenting med lag å gjøre?

 

AtW

 

Har prøvd dette, syns Halo: Reach er en del bedre, både SP og MP. Overhypa?

 

At det er såpass dårlig at det er dårligere enn Halo tviler jeg på, men overhypet? Ja, singleplayer-delen er ganske hjelpesløs og usaklig, men nå er jo MW2 også overhypet. Skjønner de ikke at om de skal ha masse close-quarters slåssing med mange folk så må de ha en AI som er sånn halveis habil ihvertfall.

 

AtW

Lenke til kommentar

Definer "ikke lagg". Er alt >30 fps 100% av tiden? Er lyden helt jevn?

 

Hva slags datamaskin har du, og hva slags innstillinger bruker du?

 

FPS og lyd har da ingenting med lag å gjøre?

 

AtW

 

Om lav fps, kan lyd bli ujevn. Fikk selv veldig dårlig lyd i Dead Rising 2 da fps'en min var veldig lav før. Og lav fps er noe mange forbinner med lagg.

Lenke til kommentar

Definer "ikke lagg". Er alt >30 fps 100% av tiden? Er lyden helt jevn?

 

Hva slags datamaskin har du, og hva slags innstillinger bruker du?

 

FPS og lyd har da ingenting med lag å gjøre?

 

AtW

 

Om lav fps, kan lyd bli ujevn. Fikk selv veldig dårlig lyd i Dead Rising 2 da fps'en min var veldig lav før. Og lav fps er noe mange forbinner med lagg.

 

Isåfall tar de feil, lav fps og hakking i lyden har ikke noe med lag å gjøre (dvs, det er ikke helt riktig, FPS har en innvirkning på lokal lag, men det er ikke det som er hoveproblemet, og effekten er liten, videre er det tydligvis MP-lag han snakker om)

 

AtW

Lenke til kommentar

Definer "ikke lagg". Er alt >30 fps 100% av tiden? Er lyden helt jevn?

 

Hva slags datamaskin har du, og hva slags innstillinger bruker du?

 

FPS og lyd har da ingenting med lag å gjøre?

 

AtW

 

Om lav fps, kan lyd bli ujevn. Fikk selv veldig dårlig lyd i Dead Rising 2 da fps'en min var veldig lav før. Og lav fps er noe mange forbinner med lagg.

 

Isåfall tar de feil, lav fps og hakking i lyden har ikke noe med lag å gjøre (dvs, det er ikke helt riktig, FPS har en innvirkning på lokal lag, men det er ikke det som er hoveproblemet, og effekten er liten, videre er det tydligvis MP-lag han snakker om)

 

AtW

 

Lagg er nettverk-forbunnet, ja. Men folk flest sier det lagger så lenge det ikke går glatt. Nesten lettere å "godta" at det er "sannheten".

Lenke til kommentar

Samme om en kaller det lag eller delay eller hakkete spilling eller hva enn man vil. Det er ikke jevnt. Det er det som er problemet. Det hakker og låser seg, og i blant opplever jeg delays. Men det er greit. Det er ikke noe problem at spillet fryser seg en gang i uka eller noe slikt. Eller at det i blant tar et sekund før noe skjer. Problemet er at det er der hele tida.

 

Jeg lærer meg å leve med laggen, og er på topp 5 hele tiden, tross den. Men lyden er mildt sagt jævlig irriterende. For det går ikke å slå av kun bakgrunnslyder, så det er noe sinnsykt stress. Har sendt mail til Dell for å få ny driver eller nytt hovedkort med lydkort som funker, men de bruker såklart flere dager på å svare....

Lenke til kommentar

hvis det er så forbanna lett å fikse alle bugs, så si dem hvordan da! de kan ikke sende ut en patch for å fikse en liten bug, de må ta det i handfuller, om det hadde kommet en-tre patcher om dagen hadde dere raga enda mer.

 

Hvorfor skulle de bry seg? De vet nok hvordan man fikser det, men selv om noen sendte de en step-to-step guide på hvordan de fikser alle bugs som er in-game akkurat nå ville Activision måtte bruke ressurser på det, og folk har jo allerede kjøpt spillet, så hvorfor bry seg? Dessuten vil idiotmassene som kjøper dette spillet gjøre det uansett hvor mange bugs det måtte ha.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...