Gå til innhold

Uncharted-filmen tar seg kunstneriske friheter (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

De neste kunstneriske frihetene som tas blir vel at Half-Life blir en dramatisk komedie satt til middelalderen.

 

Kunstnerisk frihet når det gjelder adapsjon er bare et annet ord for å pisse på fansen.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Jeg er helt perpleks her jeg sitter og blunker. De fleste hadde ledd seg skakk ihjel av ansiktsuttrykket mitt. Tanken som farer gjennom hodet er, "Hva i all verden?"

 

Dette er jo helt hinsides jævlig, men det sier vel også noe om hvor lite rettighetshaverne er av kvalitet. De selger rettighetene til høystbydende og setter tilsynelatende ingen grenser for hvordan prosjektene gjennomføres.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor de skal gå bort fra en ellers så genial story.

Bruk De Niro som sidekicket og få til god kjemi mellom han og Wahlberg.

Som igjen er en uforståelig casting. Nathan Fillion spiller praktisk talt denne rollen hver uke i Castle.

 

Hvorfor prøver de alltid å gjøre disse spill til film greien til mainstream underholdning?

Hadde mye heller sett en lavbudsjettversjon som fokuserer på story en å lide meg gjennom et familiedrama med en snært av Uncharted.

 

Men det er kanskje greit å være negativt innstilt. Lettere å bli positivt overrasket. :dontgetit:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...