Gå til innhold

Kreativ utfordring Uke 1 : "Skala"


Anbefalte innlegg

Kopierte teksten direkte fra den andre tråden, så go nuts!

 

 

Kreativ konkuranse / Utfordring / workshop / hva du vil kalle dette UKE 1: "Skala".

 

Temaforklaring: Tenkte temaet skulle kunne tolkes på mange forskjellige måter, så det er bare å slå seg løs. Om du vil tolke det som en musikalsk skala, mineatyrmodeller eller noe som er gigantsik, evt en helt annen tolkning er opp til deg.

 

Størrelse: Tror vi kan ha det rimelig fritt denne gangen, men i senere uker så kan folk sikkert være litt strengere på formater.

 

Utførelse: Opp til deg! Tegning, maling, bildemanipulasjon, typografi, animasjon etc. Eneste regelen her er at rene foto ikke er lov, da fotografene har ett stort og brukendes forum allerede. Selv er jeg ikke veldig nøye om det er snakk om manipulerte bilder som aldri ville fått innpass på fotoforumet. Men å legge på en gradient map tror jeg blir for lite. Folk får diskutere om det blir problemer.

 

Tid: Du har til fredag neste uke å gjøre dette på. Slik at neste pulje får starte på mandag og uka blir normal igjen.

 

Du får være med med så mange ting som mulig, dette skal være en ukentlig ting der du skal få prøvd ut forskjellige stiler og få inspirasjon. Du vinner absolutt ingenting så konkuranse er litt feil ord.

 

 

 

Blir vel en slags mal over dette. Om det blir helt jalla så skrik ut. Hvordan vi rullerer på ansvaret vet jeg ikke enda. Tror ikke vi skal kåre "vinnere", så om folk har forslag så skriv for all del!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...