Gå til innhold

problem med mafia 2 - Så lyst at jeg nesten ikke ser spillet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått inn noen rapporter om denne tråden. Vil bare informere om at forumet jobber med nye føringer som innebærer at vi kommer til å tillate mye mer diskusjon om dette. Ingen norsk lov (eller retningslinjene våres) forbyr snakk om piratkopiering, så jeg ser ingen grunn til at denne tråden ikke skal få leve. Ta gjerne diskusjonen opp her

 

Videre kommentarer som ikke hjelper trådstarter med problemet vil bli betraktet som Off-topic, og behandles deretter.

 

Mvh. r2d290

-Forumveileder

Lenke til kommentar

Har fått inn noen rapporter om denne tråden. Vil bare informere om at forumet jobber med nye føringer som innebærer at vi kommer til å tillate mye mer diskusjon om dette. Ingen norsk lov (eller retningslinjene våres) forbyr snakk om piratkopiering, så jeg ser ingen grunn til at denne tråden ikke skal få leve. Ta gjerne diskusjonen opp her

 

Videre kommentarer som ikke hjelper trådstarter med problemet vil bli betraktet som Off-topic, og behandles deretter.

 

Mvh. r2d290

-Forumveileder

hvem har sagt noen om piratkopiering jeg kan jo ha lastet det ned fra blant annet steam. men i dette tilfelle gjorde jeg ikke det :ermm:

Lenke til kommentar

Har fått inn noen rapporter om denne tråden. Vil bare informere om at forumet jobber med nye føringer som innebærer at vi kommer til å tillate mye mer diskusjon om dette. Ingen norsk lov (eller retningslinjene våres) forbyr snakk om piratkopiering, så jeg ser ingen grunn til at denne tråden ikke skal få leve. Ta gjerne diskusjonen opp her

 

Videre kommentarer som ikke hjelper trådstarter med problemet vil bli betraktet som Off-topic, og behandles deretter.

 

Mvh. r2d290

-Forumveileder

hvem har sagt noen om piratkopiering jeg kan jo ha lastet det ned fra blant annet steam. men i dette tilfelle gjorde jeg ikke det :ermm:

 

 

fordi vi VET at dette ER en piratversjon.

Lenke til kommentar

En crack bare fjerner cd-check ol. Ingenting annet blir køddet til.

 

Det har altså gått deg hus forbi at utviklere ofte legger igjen sine egne små hilsner til pirater som bruker en crack designet kun for å hoppe over cd-sjekkrutinen?

 

Eksempler på kreativ kopibeskyttelse.

 

Mafia 2 sin take på dette er å droppe helsen din til 1 i det du entrer Chapter 2, derfor får man denne skjermeffekten konstant. Kanskje litt mindre humoristisk enn GTA IV sin variant, men likevel.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

En crack bare fjerner cd-check ol. Ingenting annet blir køddet til.

 

Det har altså gått deg hus forbi at utviklere ofte legger igjen sine egne små hilsner til pirater som bruker en crack designet kun for å hoppe over cd-sjekkrutinen?

 

Eksempler på kreativ kopibeskyttelse.

 

Mafia 2 sin take på dette er å droppe helsen din til 1 i det du entrer Chapter 2, derfor får man denne skjermeffekten konstant. Kanskje litt mindre humoristisk enn GTA IV sin variant, men likevel.

 

Finnes da gode cracker som fikser alt sånt. Det eneste spillet som ikke er helt cracket til dags dato er vel Arma 2's fade. Ikke at den merkes så veldig mye.

 

En crack kommer først ut, så finner de ut at flere feil, og på 1-2 dager har du en crackfix og alt funker.

Lenke til kommentar

Synes diskusjon.no skal ta avstand fra å diskutere slike ting!

 

Diskusjon.no har alltid vært et seriøst forum, men nå som det oversvømmes med diskusjon rundt crack, piratkopier ol. så tror jeg veteranene/eldre mennesker forsvinner.

 

Det er stortsett ungdommer som går på barneskole/videregående uten jobb som ser sitt til å laste ned ulovlig.

 

Rapportert da jeg mener denne tråden har gått for langt.

Lenke til kommentar

Synes diskusjon.no skal ta avstand fra å diskutere slike ting!

 

Diskusjon.no har alltid vært et seriøst forum, men nå som det oversvømmes med diskusjon rundt crack, piratkopier ol. så tror jeg veteranene/eldre mennesker forsvinner.

 

Det er stortsett ungdommer som går på barneskole/videregående uten jobb som ser sitt til å laste ned ulovlig.

 

Rapportert da jeg mener denne tråden har gått for langt.

 

Har jeg gitt deg noen forbanna guide? Nei. Piratkopiering er en stor del av verden idag, på godt og vondt.

 

Maange flere enn ungdommer laster ned ting. Det er bare din oppfatning av det.

 

Men etter å ha lest hva du skriver, vil jeg tro du er en av de "haters gonna hate".

 

Det finnes allerede 2 tråder som diskuterer piratkopiering. Disse er ikke fjernet.. da vi bare diskuterer. Det er ingen step by step guide der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...