Gå til innhold

Test: Coolink Corator DS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke se for meg hvorfor noen skulle velge Coolink Corator DS fremfor Noctua NH-D14. Noctua er 10 grader kaldere og faktisk mer stillegående enn coolink. Og når det blir snakk om noen hundrelapper i prisforskjell kan jeg virkelig ikke se hva man skal med denne klumpen fra Coolink. Kan nesten like godt kjøre på stock kjøler om en så gjerrig at en ikke ser seg råd til å slenge på noen hundre ekstra for en Noctua.

Lenke til kommentar

Fin test, men på side 4, Graf nr 2 har 90w og 120W byttet plassering og farge i forhold til Graf nr 1 som er i rekkefølge med 90W først (blå) og så 120W (oransje) , dette føles litt rotete.

 

Synd at den ikke oppnår bedre resultater, hadde vært fint med litt flere konkurrenter til Noctua sine geniale kjølere.

Noen muligheter for en grundig test av Thermaltake Frio?

Lenke til kommentar

God test, men savner tre kjølere som i dag er "top of the line" for å få tydeligere kontraster;

 

- Prolimatech Megahalems

- Thermaltake Frio

- Thermalright Venomous X

(Det er sikkert flere jeg kunne ha nevnt)

 

I forhold til pris/ytelse synes jeg den er helt OK, men den er vel i overkant litt stor for hva den tilbyr, mener jeg med tanke på Noctua sin kjøler av samme type.

 

:)

Lenke til kommentar

God test, men savner tre kjølere som i dag er "top of the line" for å få tydeligere kontraster;

 

- Prolimatech Megahalems

- Thermaltake Frio

- Thermalright Venomous X

(Det er sikkert flere jeg kunne ha nevnt)

 

I forhold til pris/ytelse synes jeg den er helt OK, men den er vel i overkant litt stor for hva den tilbyr, mener jeg med tanke på Noctua sin kjøler av samme type.

 

:)

 

Kan legge til;

-Cogage Arrow

-Scythe Mugen 2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...