Gå til innhold

Er dette Galaxy S Pro?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva koster iPhone 4 uten abb da?

 

Ser veldig bra ut denne ja. Men har ikke spesielt lyst på samsung... Er jo så mye heftige android telefoner å velge blant etterhvert...

 

edit: iPhone 3GS ligger ute til 5974 som billigste alternativ på prisguiden... HTC desire ligger over 2000 billigere. Ser ikke helt at denne Android telefonene kommer til å legge seg over en iPhone...

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Jeg synes sammenligningen med iPhone blir litt urettferdig - for iPhone. Samsung i9000 Galaxy er en mye bedre mobiltelefon enn iPhone 3 i hvertfall. Den har bedre og større skjerm, er raskere, har radio, flott kamera, kan multitaske alle applikasjoner, og ikke minst har den et åpent operativsystem - Android!

 

Det siste er viktigst for meg. Android er fremtiden, fordi den er åpen.

 

Jeg kunne ikke tenke meg å kjøpe noe som er så lukket og sært som iPhone. Ære være Apples innovasjon og trendsetting, og iPhone satte lista for resten av bransjen, men nå som det har kommet mobiltelefoner som er mye bedre enn iPhone er det mulig for oss andre å få en skikkelig smarttelefon også.

 

Pro-utgaven blir nok kjøpt inn til min samboers bursdag. Jeg håper bare at den kommer til Norge før den tid. Jeg skal også ha en i9000 Galaxy, men jeg tror jeg tar den uten tastatur.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Tja, etter nylig lekkede opplysninger (se lenke nedenfor) tror jeg det kan ta en stund, siden det ser ut til at operatøren Sprint vil få ekslusivitet på denne Pro-utgaven i første omgang. De har jo det samme på HTC Evo. Så det spørs hvor lenge denne avtalen mellom Samsung og Sprint vil gjelde. Jeg gjetter på seks måneder og at vi får denne telefonen til Norge etter nyttår en gang. (Det betyr at jeg må kjøpe noe annet til min samboers bursdag ...)

 

http://androidcommunity.com/exclusive-more-pictures-of-the-galaxy-s-pro-20100614/

Lenke til kommentar

Hva koster iPhone 4 uten abb da?

 

Ser veldig bra ut denne ja. Men har ikke spesielt lyst på samsung... Er jo så mye heftige android telefoner å velge blant etterhvert...

 

edit: iPhone 3GS ligger ute til 5974 som billigste alternativ på prisguiden... HTC desire ligger over 2000 billigere. Ser ikke helt at denne Android telefonene kommer til å legge seg over en iPhone...

Cirka 5500 for iPhone 4 med 32GB.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...