Gå til innhold

Trillian 4.2 er ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nå mulig å bruke Trillian til å logge seg inn på flere Windows Live prat samtidig. Videre har historikk-delen av samtalevinduet nå fått en ny mulighet til å organisere overføringer av filer og bilder.

 

Dette tyder vel på at det er pro versjonen som omtales, og den koster penger. Gratisutgaven kan ikke logge på flere kontoer samtidig. Så det bør iallefall nevnes at det finnes to versjoner og at gratisversjonen ikke har like mange features.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er om filoverføring, videochat, voice chat o.l. faktisk fungerer på tvers av klienter? Har nemlig flere venner på yahoo som ikke klarer å sende/motta filer til meg på Live messsenger, til tross for native støtte for hverandre i programvare..

Lenke til kommentar

Er jo helt handicappet dersom man ikke skal kunne prate med flere samtidig. Da er Pidgin langt på vei å foretrekke :yes:

 

Det er ikke mange dagene siden Pidgin kom ut i ny versjon (2.70). Jeg synes absolutt at Pidgin skulle bli omtalt på lik linje med trillian.

Endret av geir__hk
Lenke til kommentar

Er jo helt handicappet dersom man ikke skal kunne prate med flere samtidig. Da er Pidgin langt på vei å foretrekke :yes:

 

Det er ikke mange dagene siden Pidgin kom ut i ny versjon (2.70). Jeg synes absolutt at Pidgin skulle bli omtalt på lik linje med trillian.

 

Det er nok ikke snakk om å "snakke med flere samtidig", men å være innlogget med samme konto på flere maskiner samtidig (slik at du kan gå frem og tilbake mellom maskiner i huset uten å miste sammenhengen i en konversasjon - det er en vel funksjon som kom med Live iterasjonen av MSN messenger. At den funksjonen er på plass såpass raskt i Trillian med tanke på at moderprogrammet den simulerer nylig selv implementerte dette synes jeg ikke man har noe grunnlag for å fnyse av.

 

Det var ihvertfall slik jeg leste det - jeg skal laste ned og teste litt senere.

 

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...