Gå til innhold

Nytt Assassin's Creed bekreftet (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper denne har mer action. Assassins Creed 2 er døn kjedelig sammenlignet den første der jeg var ute og måtte drepe folk hele tiden. Joda, den var flott, men storyen er kjedelig så langt...

 

 

Jeg hadde ikke hoppet over 1eren, eller fatter du ikke helt handlingen.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Håper denne har mer action. Assassins Creed 2 er døn kjedelig sammenlignet den første der jeg var ute og måtte drepe folk hele tiden. Joda, den var flott, men storyen er kjedelig så langt...

 

 

Jeg hadde ikke hoppet over 1eren, eller fatter du ikke helt handlingen.

 

Hehe, vi har to helt forskjellige inntrykk av de to spillene ser jeg. Selv syntes jeg 1'ern var bra i starten, men ble utrolig repetitivt veldig fort. Begrenset hvor morsomt det er når alle oppdragene er lagt opp på nøyaktig samme måte. Slutten der var derimot fantastisk. 2'ern syntes jeg var utrolig bra hele veien. Mye bedre historie enn i 1'ern samtidig som det var litt variasjon i oppdragene, og du kunne få små oppdrag på siden.

Lenke til kommentar

Håper denne har mer action. Assassins Creed 2 er døn kjedelig sammenlignet den første der jeg var ute og måtte drepe folk hele tiden. Joda, den var flott, men storyen er kjedelig så langt...

 

 

Jeg hadde ikke hoppet over 1eren, eller fatter du ikke helt handlingen.

 

Hehe, vi har to helt forskjellige inntrykk av de to spillene ser jeg. Selv syntes jeg 1'ern var bra i starten, men ble utrolig repetitivt veldig fort. Begrenset hvor morsomt det er når alle oppdragene er lagt opp på nøyaktig samme måte. Slutten der var derimot fantastisk. 2'ern syntes jeg var utrolig bra hele veien. Mye bedre historie enn i 1'ern samtidig som det var litt variasjon i oppdragene, og du kunne få små oppdrag på siden.

 

Hehe, eg syns AC var en tragedie uten sidestykke. Virket utrolig bra de første oppdragene, og det tekniske var jo på plass! Men så fallt alt sammen fullstendig i fisk...eg vil gå så langt å si eg la spillet for hat rett og slett.Ett så forrykende kjedelig og umotiverende spill har eg enda ikkje kommet over. Likevel pinte eg meg igjennom dritten..hadde jo brukt noen sure lapper på spillet. Slutter derimot var en opptur :)

 

2`ern derimot var ett mye,mye bedre og UNDERHOLDENE spill. Noe AC overhodet ikkje var.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

som sagt tidligere kan jeg også anbefale å begynne på 2'ern hvis dere ikke har spilt noen av spillene. jeg har bare spilt 2'ern og føler ikke att jeg mangler noe viktig fra 1'ern. 2'ern var forresten ett veldi bra spill, selv om jeg ble lei av å få tak i skatter med tiden.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...