Gå til innhold

Krigen om ringen er ikke slutt ennå (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Voksent? Eller mener du masse blod og 18-årsaldersgrense? Det er ikke det samme vet du

 

Jeg er faktisk helt enig med deg, "mature" spill pleier vanligvis være det motsatte.

Derfor jeg formulerte meg såpass forsiktig i selve artikkelen ("I pressemeldingen fremheves det at spillet vil ha en såkalt moden tilnærming"), men jeg ser at ordet voksen har sneket seg inn i ingressen

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Interessant. Dette virker spennende! :D

 

Syntes det er mye som taler for at vi endelig skal få et gjennomført Ringenes Herre spill, selv om Battle for Middle Earth serien var ganske så bra, det spesielt ved hjelp av gode modifikasjoner som Special Extended Edition (SEE) osv.. Så er det liten tvil om at EA forsøkte å melke lisensen fremfor å lage kvalitet spill, lanseringene kom på rekke og rad og tiden som utviklerne fikk var minimal og det var aldri snakk om noen større utviklere bak spillene heller.

 

Her tror jeg nok Warner Bros er langt fleksible og hyggelige med utviklerne, og med tanke på at det er utvikleren bak Baldur's Gate 1 som skal stå bak dette, og det blir 18års aldersengrense som tyder på at ting ikke blir dummet ned til et barnevennlig nivå så er jeg positiv!

 

 

At det blir lovet mulighet for 3-player Online CO-OP igjennom hele spillet er jo gull for et RPG spill!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...