Gå til innhold

Mer moro til Mass Effect 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

'' Vi har endelig lansert den nye DLC'en til spillet vårt! Nå har maks levelet blitt satt opp med 5, og det er 10 nye våpen å velge mellom! Det koster bare 10 dollar! Kjøp den nå! ''

Hmmm, det blir vel ME3, men 10 dollar kan vi bare glemme om :p Ellers lurer jeg på om det er noe maks nivå i ME2? Ved første gjennomspilling på insane kom jeg til nivå 28,8 og jeg kan ikke, for å være helt ærlig, fatte hva jeg skal med så mange mer; evnene i ME2 er jo så DØNN kjedelige.

Endret av Sajkow
Lenke til kommentar

Trur det blir bra jeg, kommer i alle fall til å shoppe den. 10 dollar er ca. en liten meny på McDonalds? Så det skal ittj stå på pængainn!

 

Er i og for seg enig i at det kanskje burde vært der ved launch, gratis. Som Stone Prisoner til Dragon Age. Men tror det kommer til å bli viklet greit nok inn i historien. Synes DA:O blir et bedre spill med Stone Prisoner, Return to Ostagar og Warden's Keep installert. Det er i alle fall et par ting til å gjøre, i et spill jeg liker veldig godt :) Synes også Bring down the sky og Pinnacle Station funker bra til ME1. Blir jo avsporinger fra hovedoppdraget, men det er jo halve morroa. Håper på enda flere expansions og tillegg til ME2 og jeg.

 

Men ja, skulle selvfølgelig aller helst hatt alt det der inkludert ved launch, men sånn ble det nå en gang ikke.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...