Gå til innhold

Funcom vil ha deg tilbake (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en Age of Conan collectors edition stående på hylla som jeg plukket opp for litt over hundrelappen. Hadde veldig lyst til å prøve ,men har ikke åpnet den engang.

 

Ikke har jeg spilt trial heller.

 

Kommer jo MMO`er i hytt å gevær.. Jeg kommer ikke til å slutte med EvE-Online (pga offline skilltraining og et selskap med fremtidsvisjoner) også venter jeg på Starwars the old republic.

 

Hvordan i Helv**** skal man få tid til alle disse spillene? :mad:

 

 

Tror det blir knallhard for Funcom å sikre seg kunder når man har et "gammelt" spill også er det 10-20 nye MMO spill som nærmer seg lansering. :ermm:

Lenke til kommentar

Fikk ikke dette nyhetsbrevet, selvom jeg pleier å få fra de.. hvordan kan man få tilgang til dette da. Har vurdert lenge å begynne å spille igjen, og nå er perfekt årstid.

 

Spilte det endel etter at oppgraderingen til DX10 kom og det er faktisk et drit fett spill, men datt av på grunn av for mye jobb og flytting. Klar igjen nå ihvertfall med disse bonusene!

Lenke til kommentar

Løgn, bedrag og hype er hva jeg sitter igjen med etter opplevelsen med Funcom. Man kan ikke redde et spill som AoC. Jeg gav Funcom essensielle tilbakemeldinger i beta, men fikk ikke engang svar. Når de velger å ignorere de med litt mer enn papp i hjernen, så sier det vel seg selv at de har tapt.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde det rett etter launch, men det var for mange bugs og ble utrolig kjedelig. Prøvde igjen flere måneder senere og fant et nesten bugfritt spill, men det var fortsatt utrolig kjedelig.

 

For øvrig fikk vi gå raskere opp i level i LotRO etter Mines of Moria-expansionen ble gitt ut, og det ble ikke akkurat populært hos veldig mange gamle fans inkludert meg selv. MMOer burde ikke handle om å komme til høyeste level raskest mulig, men om å nyte turen dit. Å la oss komme til høyeste level raskere lar oss bare hoppe over store deler av spillet. Kanskje for å skjule hvor dårlig det egenltig her? :p

Lenke til kommentar

Man kan si mye om Age of Conan, men det er ikke et dårlig spill. Det møtte kanskje ikke alles forventning etter massiv hype, og i jungelen av gode MMORPGer har det vel ikke nok nyvinninger til å virkelig skille seg ut. Men dårlig? Don't think so! Folk må skjerpe seg når de omtaler spill, det finnes faktisk mellomting mellom "Genialt" og "Suger elg". I min bok er AoC en klar 8/10. Fin grafikk, interessante områder, fabelaktig musikk, helt greie spillmekanismer, litt dårlig chattesystem (kanskje fikset nå, er en stund siden jeg spilte). Selv om jeg foretrekker offline-RPGer kommer jeg nok til å benytte meg av dette tilbudet og besøke Hyboria igjen.

Lenke til kommentar

Synes AoC har blitt en god del bedre. Mindre bugs, flere klasser er justert. Men crafting systemer synes jeg er mangelfullt, det føles rett og slett veldig uferdig ut. Når det er sagt, så har jeg opplevd at spillet kræsjer en sjelden gang, så helt bug-fritt er det ikke.

 

Men hva skal man gjøre? Enten kan man spille AoC gratis i et par uker (evt. abonnere og få stæsj) eller plukke en ny MMO for 300-500kr. Nye MMO'er har også bugs, kanskje ikke så mange som AoC hadde ved launch, men sikkert like mange (om ikke flere) enn det AoC har nå.

 

PS: Jeg venter også på The Old Republic. :)

Lenke til kommentar
Jeg skulle aktivere "gratis" forrige gang men da måtte jeg legge inn betalingsinfo, det er gratis men så trekker de automatisk senere.

 

Jeg kjøpte 12mnd nå, reklamen fungerte iallefall.

 

 

Ja ser jeg kan legge til betaling og få bra med avslag, men er ikke noe aktiver 14 dagers trial greier inne på kontoen min, prøvde også ut linkene i emailen jeg fikk av dem.

 

Ok flott og høre det virka :)

 

Hva betalte du for 12 mnd ? ser man får 45% det er jo veldig billig

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...