Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Om å miste sin mor med kreft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting er å miste en slektning, en annen ting er å miste personen du sannsynlig føler deg mest knyttet til. Vi føler oss ofte mere knyttet til mor da kvinner er flinkere til å vise omsorg og følelser enn menn. Jeg kan derfor forstå at det må være umenneskelig tungt å gjennomgå noe slikt. Jeg tror dog at når man har kommet seg gjennom sørgeprosessen vil man være sterkere som person og få et litt større perspektiv på livet.

Lenke til kommentar

Takk til alle kondolasjoner ;) Jeg vil bare si et par ting.

 

Det er nå over 4 år siden. Det går veldig greit med meg, er sammen med venner osv.

 

Det er en ting som en sa, det er "bra skrevet". Jeg vil (dette høres feil ut ass :S) gjerne ha kritikk på skrivinga mi også.

 

Og om det skulle falle i tvil, historien er sann ;)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Gjest medfølende

Tårene renner, sterk lesning. Spesielt da jeg begravde min mor i går 55 år, og vi har vært gjennom mye det samme!

Håper det går bra med deg.

Lenke til kommentar

I går? :O Kondolerer så mye!

 

Tro meg, det blir ikke lett, det kommer til å være vanskelig, deprimerende, mørke fremtidsutsikter, men det kommer seg.

 

Nå vil jeg påstå at jeg klarer meg fint uten henne, om du skjønner. Jeg har ikke sett henne på 5 år, så jeg kan ikke huske hvordan det var å ha henne her. Husker ikke stemmen, humøret, de syke ideene. De ligger bare helt bakerst som en guideline for livet, hva man kan gjøre osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...