Gå til innhold

Anmeldelse: Brutal Legend (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fett! Har lenge vært skeptisk til dette spillet, men måtte likevel forhåndsbestille det. Mine bange anelser er nå borte, og jeg gleder meg til å hente spillet etter jobb og teste det :D

Fin anmeldelse, liker touchen med de engelske sitatene innimellom.

 

EDIT: Haha, innlegg #666, blir jo ikke mer rock n' roll enn det \m/

Endret av This is David
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Demoen gjorde et godt inntrykk synes jeg, men til tider ble lyden veldig dårlig, som om de snakket bak en pappvegg. Men et herlig lydspor og definitivt interessant for både fans og ikke fans av musikksjangeren.

Får se hva det står på neste lønning. Tekken 6 kommer jo om ikke så alt for lenge også :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Anbefales til alle som liker humor, musikk med fart i og en stor åpen absurd verden :D

 

Verdt hver eneste Krone. Ingen plagsome bugs, veldig trivelig.

 

Like fengende som kanskje L4D eller Mass effect. Utrolige spill.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Brütal Legend med tødler over u-en? Eller bryter det med rettskrivingsreglene deres? Jeg ser jo at det gir en uforholdsmessig stor reklamefordel at et navn skrives på en så awes0me måte....

 

Ja, man kan jo sammenligne det litt med Mötley Crüe... ;)

Og Motörhead og Blue Öyster Cult for å nevne noen. Helt klart ment som referanse til at en del band brukte tødler i navnene sine mer enn at man skal uttale tittelen med en tysk ü, men stavemåte er stavemåte. Skal man omtale noe, kan man ihvertfall omtale det med korrekt navn.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke Fifa 2010 og Pes 2010? Det er forkortelser som kan uttales, etter deres egne regler er det da snikinnføring a logo også å skrive dem med store bokstaver. Hvorfor BenQ eller Left4Dead? UPnP? LED? FotoVideo? Alt dette er ord brukt i overskrifter helt nylig. Til at dere forsvarer dere med nebb og klør hver eneste gang sånt kommer opp, er dere særdeles inkonsekvente.

 

I tillegg synes jeg personlig at det er en helt vnavittig tullete regel. Hvis dere ikke vil skrive navnet, ihvertfall med det som er tilgjengelig med tegn innen UTF-8 kan dere jo heller bare omtale det som "et spill", "en teknologi", "en MP3-spiller".

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...