Gå til innhold

Uncharted 2-demo spilles ihjel (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samarbeidsdelen av flerspilleren er såpass tidkrevende og den fysiske nedlastningsstørrelsen stor, så det er lite sannsynlig at det blir fokusert på med det første, forteller Justin Richmond i et intervju med Eurogamer.

 

Dvs. at jeg kommer til å spille Online ennå mindre enn før. Trist at alt innen Online går mer og mer mot "fjortis mayhem/killem all" type spilling.

 

Men det er jo tidkrevende å lage godt online innhold... (for et argument).

 

EDIT:

Dette var en Beta/Trial, ikke en Demo!

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
27 år var jo ikke veldig imponerende da... 9905 dager på 10 dager = 990 dager "pr dag".

990 dager pr dag fordelt på f.eks 2 timer pr spiller pr dag = 12000 spillere.

 

Tiden flyr når man er mange...

Ja, syns det ikke virker så alt for mye jeg heller :p Er jo en del, men ikke noe og hoppe i taket for tror jeg.

Lenke til kommentar
Ikke alt av online co-op er fjortis spill, eks: Army of Two. Et genialt spill og veldig krevende fordi man må planlegge vært trekk. Jeg og en venn av meg har nå klart spillet på lett, medium og har halve banen på hard igjen...
Jeg sier at co-op er det jeg ønsker fokus på og at det andre er det jeg karakteriserer som jeg gjør.
Lenke til kommentar

Dette er ganske så imponerende for å være en demo , det er tydelig at det er veldig mange spillere som er spente på dette spillet og ønsker å få et godt inntrykk av å spille demoen.

 

Det som er ganske så utrolig og forhåpentligvis ikke hender med spillverket.no, er at Gamer.no greide å anmelde spillet uten engang å vurdere flerspillerdelen , noe jeg personlig mener er en ufullstendig anmeldelse av spillet og som kanskje kunne vært noe for PFU.

Lenke til kommentar
Dette er ganske så imponerende for å være en demo , det er tydelig at det er veldig mange spillere som er spente på dette spillet og ønsker å få et godt inntrykk av å spille demoen.

 

Det som er ganske så utrolig og forhåpentligvis ikke hender med spillverket.no, er at Gamer.no greide å anmelde spillet uten engang å vurdere flerspillerdelen , noe jeg personlig mener er en ufullstendig anmeldelse av spillet og som kanskje kunne vært noe for PFU.

Gamer.no sin anmelderversjon inneholdt ikke flerspillerdelen. :)
Lenke til kommentar

Fordi de har fått tilsendt en annen versjon...?

Nei, jeg vet vel ikke jeg vel.

 

Er jo ikke sånn at det blir sendt én kopi til Norge som alle spilljournalister må dele på.

 

Det kan jo hende multiplayeren var stengt på det tidspunktet anmelderen spilte spillet, men var åpnet da ITavisens anmelder spilte. Kanskje serveren var nede? Eller kanskje han ikke hadde noen å spille med?

 

Er jo mange grunner.

 

Men de burde oppdatere anmeldelsen med multiplayer og sette en egen karakter til den etterhvert. Det er, såvidt jeg har skjønt, et viktig aspekt ved dette spillet.

Lenke til kommentar

Sette egen karakter på flerspillerdelen blir vel egentlig litt feil, er ikke du enig?

Det er jo ikke sånn at man kan kjøpe flerspillerdelen separat, den er rett og slett en viktig del av spillet og burde ikke utelukkes når man anmelder spillet.

 

Gamer.no gjorde en veldig dårlig jobb der, det ser rett og slett ut som de verdsatte mer å få gitt ut anmeldelsen tidlig, uten å vurdere flerspillerdelen, enn å sørge for at spillet fikk en rettferdig helhetsvurdering.

 

Her burde Gamer.no ha ventet til de fikk muligheten til å vurdere flerspillerdelen (eller brukt en annen anmelder som hadde tilgang til internett om det var problemeet) før de ga ut en ufullstendig anmeldelse som ikke gir en riktig vurdering av spillet.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Sette egen karakter på flerspillerdelen blir vel egentlig litt feil, er ikke du enig?

 

Nei. Ser ikke noe galt i å vurdere MP og SP separat..

 

 

Uansett:

Ble litt feil der. Det jeg mente var at de burde oppdatere anmeldelsen etter å ha prøvd multiplayer, og så sette en ny samlet karakter (for både en -og flerspiller). Altså skulle det stått "ny", ikke "egen".

 

(Dessuten er Gamers forum en mer passende plass å diskutere dette.)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...