Gå til innhold

Anmeldelse: Risen (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende, liker virkelig spill hvor verden oppsluker deg. Skeptisk til dette med vanskeligsgrad, er ikke typen som liker å dø for ofte, men så lenge det ikke føles urettferdig tror jeg ikke dette er et nevneverdig problem.

 

Noen som vet hvor enn kan skaffe seg dette billigst mulig? Helst fra et sted man kan stole på?

Lenke til kommentar
Spennende, liker virkelig spill hvor verden oppsluker deg. Skeptisk til dette med vanskeligsgrad, er ikke typen som liker å dø for ofte, men så lenge det ikke føles urettferdig tror jeg ikke dette er et nevneverdig problem.

 

Noen som vet hvor enn kan skaffe seg dette billigst mulig? Helst fra et sted man kan stole på?

 

Det går an å laste ned spillet fra Deep Silver selv, da tror jeg det blir rundt 270 kroner, avhengig av dagens valutakurs.

 

Kan nevne at det er sluppet en demo av spillet, som blant annet kan hentes på spillets offisielle nettsted.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Men det er ikke til å stikke under en stol at ikke alle koser seg når de for tyvende gang laster inn spillet for å få has på en gjeng med firfislekrigere. Risen er et spill for rollespillveteraner, og i så måte oppfyller det til de grader.

 

Åja, og takk for det!!. Dette har jeg ventet lenge på :new_woot: . Første RPG spillet på mange år som lurer meg til å sitte oppe halve natten. Troddet jeg helt haddet mistet evnen til å leve meg inn i spill igjen helt til Risen dukket opp.

 

Herlig lesning :)

 

edit

Lastet ned spillet fra deep silver og ble trukket 270 kr, det er valutta for pengene det!.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Troddet jeg helt haddet mistet evnen til å leve meg inn i spill igjen helt til Risen dukket opp.

 

FØlte bare jeg måtte kommentere dette, fordi sånn føles det egentlig for meg også. Tok det ikke med i omtalen (opps ;) ) men Risen er kanskje det eneste spillet jeg har levd meg inn i siden 90-tallet, med unntak av The Witcher.

 

Takk for positive tilbakemeldinger. Men drit i å bruke tid her på forumet, løp og kjøp, eventuelt spill! :!:

Lenke til kommentar
Synes spillet var dritt i forhold til Gothic II.

Ingen drager eller troll, heller.

 

mest seriøse kommentaren jeg har lest på lenge.

 

Mener du at drager og troll ingår i historiebegrepet "Titans" ? hvis du ikke skjønte hva jeg mente med det, så la være å svare..

 

uansett, veldig enig med anmeldelsen! Fikk lik følelse av spillet som skribenten, må si at tiden går skummelt fort ved spilling av Risen, plutselig ble det kl 7 på morningen....

Endret av hproslan
Lenke til kommentar

Kjøpte dette spillet til xbox 360 her om dagen, og det er verdt hver eneste krone. Får faktisk Gothic følelse av dette spillet, og det er helt fantastisk! Selvom grafikken ikke er helt topp.

 

Er så deilig å faktisk måtte jobbe for å få penger, skills. Pluss så mange forskiellige folk å snakke med. Rått spill!

Lenke til kommentar
Kjøpte dette spillet til xbox 360 her om dagen, og det er verdt hver eneste krone. Får faktisk Gothic følelse av dette spillet, og det er helt fantastisk! Selvom grafikken ikke er helt topp.

 

Er så deilig å faktisk måtte jobbe for å få penger, skills. Pluss så mange forskiellige folk å snakke med. Rått spill!

 

helt enig! Og syns best av alt, De snakker! (lyd altså, ikke bare tekst)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Det heter vel enten "levelscaling" eller "nivåskalering", begrepet "levelskalering" blir i overkant Engorsk.

 

Høy vanskelighetsgrad er vel en positiv ting og ikke noe å trekke poeng for.

Lenke til kommentar

Ser anmelder bemerker tekniske problemer. Vet ikke hvilken maskin/software/drivere dette er blitt kjørt på, men jeg har spillt i 50-60 timer+ og ikke en gang hatt noen problemer. Det er imponerende for et helt nytt spill uten oppdateringer og patcher.

 

Ellers en bra anmeldelse, som beskriver spillet godt. En av de beste RPG jeg noen gang har vært heldig å spille! Anbefales for alle som liker RPG (hardcore Gothic-fans: dette er ikke Gothic 4 offisielt, så ikke klag over at det ikke er likt/oppfølger etter deres forventninger).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...