Gå til innhold

Vi drar på datafest


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Høres koselig ut. Umodne, prepubertale tenåringer som ikke vet å oppføre seg (vet at det eksisterer motparten av disse også), er faktisk en avgjørende faktor for jeg jeg fremdeles bare vurderer å stikke på LAN neste uke, i stedet for å være bestemt i min sak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Nice! Jøss, jeg visste ikke engang at det ble arrangert denslags noe sted.

 

Nå er det vel egentlig ikke så rart i grunn, begynner jo å bli en del som har holdt på ei stund. Jeg husker da vi arrangerte TG i skedsmohallen og allerede da følte jeg meg blant "de eldre"...

Lenke til kommentar
Hvem vet, kanskje folk over 25 faktisk gidder å vaske seg innimellom også..

 

Det skal undersøkes.

 

Så bra...Hvor er dette da?

 

Litt kryptisk, men klubbhuset til Tofte IL. De bytter plass hvert år, men holder seg til det sentrale østlandsområdet.

Lenke til kommentar

Hvordan er IPS-en i lokalet? Hvis det flaksende hvor beligenheten til denne årlige begivenheten er så kan det vel være litt varierende, om ikke internetthastigheter er en av de avgjørende faktorene til hvilke lokaler som velges ut.

 

Edit:

Hadde det ikke vært for at jeg langt ifra bor i øslandsområdet så hadde jeg hatt noe å glede meg til den dag jeg runder 25-tallet.

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Flott med et lan for oss over 25 som kanskje har fått seg kjerring og unger :D

Hmm... ja... og oss hvor ungene har flytta ut... sånn at fatter'n må dra på besøk å hjælpe til med data'n...

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Voksenlan denne helgen er det 9. lanet i rekken. Det holdes 1-2 lan i året alt ettersom hva de "unge" herrene finner det for godt. Det kan nevnes drikkeplikt, gameplikt, konsollcompo, laddere i diverse skytespill, 3 måltider per dag inkludert i inngangsbilletten og kjemisk fritt for stereoanlegg og strobelys.

 

Mye mannekos og god stemning! Kos dere i helgen, kara. Bearhugs fra Zalo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...