Gå til innhold

Anmeldelse: Trials HD (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De siste to vanskelighetsgradene går mest ut på å gidde. Det går en indre faen i deg som sier at man SKAL klare det, men underholdningsverdien blir for min del vannet ganske kraftig ut her.
Akkurat slik følte jeg det også. Jeg sluttet egentlig å kose meg med spillet etter medium, det blir rett og slett for kjipt når man må bruke 50-100 forsøk for å i det hele tatt klare å fullføre en bane.
Lenke til kommentar

har spillt dette en ettermiddag og har fullført hard, samt diverse gull og sløv i de lettere kategoriene.

 

får se om jeg gidder å fullføre extreme etterhvert, mene har oppnår de fleste achievementsene.

 

men ellers er det helt helt ok spill. ser at folk fort kan bli hekta. tror det kan bli populært på fest.

 

edit: nei, ikke gullført, kan ikke skryte på meg, spes når det var en leif.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Har spilt gjennom alle banene bortsett fra to extreme brett.

Satan sprute så mye sinne som bygger seg opp etter ~200 forsøk og tidsfristen på 30 min er gått! :mad::hrm::innocent:

Føler for en skikkelig "RAGEQUIT!1!" men jeg bare fortsetter på en annen bane isteden.

Lillebroren min må ha fått varige men etter å ha sett meg spille. :!:

 

Synest forsåvidt spillet er bra. :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Synes det var bra, men som mange andre har nevnt før er extreme håpløst vanskelig. Jeg skulle heller likt å se at det er klokka man må slå og ikke ene og alene det å klare den .....ings banene

 

Er vel derfor det heter "extreme" ? ;)

Lenke til kommentar
For å pirke litt når man først bruker Flåklypa-sitater:

"Je e villig til når som helst, hvor som helst, å møte okken som helst." :p

 

Men ellers en flott artikkel. Ble nesten lei meg fordi jeg ikke har en 360.

 

Hah, var det itte det je tenkte!

Du skal ha cred for godt blikk. Jeg er faktisk helt enig med deg også, det er slik frasen sies best.

I et svakt øyeblikk lot jeg dårlig research på wikiquote ødelegge sitatregla mi.

Lenke til kommentar

Morsom og BRA anmeldelse! :) Én ting jeg i midlertid er uenig i er når du sier underholdningsverdien blir borte på de vanskeligste banene.. Jeg slet vel omtrendt like mye med Goin' Up og Inferno men du verden så morsomt det var selv om det skulle mange forsøk til! :) For min personlige del ville jeg gitt spillet full pott av diverse grunner!

Lenke til kommentar
Morsom og BRA anmeldelse! :)

Takk! :)

 

Én ting jeg i midlertid er uenig i er når du sier underholdningsverdien blir borte på de vanskeligste banene.. Jeg slet vel omtrendt like mye med Goin' Up og Inferno men du verden så morsomt det var selv om det skulle mange forsøk til! :) For min personlige del ville jeg gitt spillet full pott av diverse grunner!

 

Ser den, men for min del ble altså underholdningsverdien vannet ut etterhvert. Ikke bare fordi banene ble veldig vanskelige, men også fordi tempoet gikk ned og utfordringene ble av mer stillestående art. Likte bedre å fly rundt i høyt tempo :)

Lenke til kommentar

Dette spillet er helt rått i forhold til hva du betaler! Jeg kjøpte den på ren anbefaling etter gamer.no sin anmeldelse for en måned siden. Jeg og kompiser satt oppe flere netter for å knuse andre kompiser sine tider via XBL, slå rekordene de hadde i Skill Games og klatre seg gjennom banene på hard.

 

Det har dog vært noen ganger jeg har stresset så hardt med en banen at jeg bare har hatt lyst til å skrike, bare lagt fra meg kontrolleren og skrudd av boksen i ren frustrasjon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...