Gå til innhold

PS3 Slim går så det griner (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Den er ikke bakoverkompatibel til PS2, men til PSX/PS1. Men i følge ryktene vil det komme bakoverkompabilitet i en eventuelt oppdatering. Men foreløpig ser det ikke ut til at vi kan forvente det med det første. Grunnen til at de kuttet bakoverkompabiliteten til PS2, var for å kutte produseringskostnadene for å få ned prisen. Kompabiliteten til PS1 gjøres ved softwareemulasjon, mens til ps2 var det en egen komponent av noe slagen som tok seg av det.. Nå skal jeg ikke gå så alt for mye inn på ting som jeg ikke har greier på.

 

Men ingen tvil om at prisen på Slim-versjonen er avgjørende for det stigende salget, men også god taktikk av Sony å sette inn 120gb.

Lenke til kommentar
Nå skal det tas med at salget ukene før Slim og ny-prisen kom var lavere enn gjennomsnittlig pga folk avventet ..

 

Men for al del! Gode nyheter! Håper dette gir Sony mer spillerom :D

Det har neppe vært horder som har sittet å ventet. PS3 Slim har i seg selv utløst ny interesse, samt at mange har ventet på nettopp et Slim design før de ønsket å kjøpe PS3.

 

Mangedobblet seg i denne lanseringsperioden ja.. Men det vil nok dabbe ut ganske fort..
Si ikke det. Nå har vi ekstrem etterspørsel ved lansering samt at vi får et nytt høydepunkt frem mot jul. Meget god timing av Sony dette her :)

 

Get your facts straight.. Sony har kunngjort at "phat" er ute av produsjon og at den etter hvert ikke vil være å finne i butikkhyllene.
Get your sources layed out. Dvs. gi oss en link for bastante påstander, selv om jeg ikke betviler dem.

 

Link?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...